• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Snap het niet zo goed.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    het komt wel goed schatje <3
    *geeft glas roos vicee*

    je krijgt wel vriendelijke groeten van mij (puh)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sydan schreef:
    Snap het niet zo goed.

    We zitten met drie man in een project en ik mag nu op één ding na het werk doen. Anders zijn we genaaid. Dat terwijl het al niet goed gaat met school.
    That's it basically. Dus nu zit ik trillend van de zenuwen op de stoel. Goddank dat ik nog zware elektromuziek heb om me een beetje te kalmeren...
    Volwassen moeten worden is niet leuk, neem het van mij aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo gaat het meestal als je moet samenwerken. Eén persoon doet al het werk en de anderen doen wanneer ze zin hebben ook eens wat. Daarom houd ik dus niet van samenwerken. o.ô


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat een naaistreek. Je moet het sowieso aangeven, aan je project groepje én project leider. Anders krijgen hun straks een goede beoordeling door jou werk..

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 13:14 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Lekker dan! Ik zou er dus echt wel even wat gaan zeggen. Moet het ook gepresenteerd worden? Dat mogen zij dan even lekker gaan doen, of zo.
    Dat zou even mooi zijn, jou alles laten doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sniper schreef:
    (...)
    We zitten met drie man in een project en ik mag nu op één ding na het werk doen. Anders zijn we genaaid. Dat terwijl het al niet goed gaat met school.
    That's it basically. Dus nu zit ik trillend van de zenuwen op de stoel. Goddank dat ik nog zware elektromuziek heb om me een beetje te kalmeren...
    Volwassen moeten worden is niet leuk, neem het van mij aan.


    Gosh, hoe is het dan voor mij binnen paar jaar.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 13:30 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat is echt niet leuk. Je moet ze ook maar eens vertellen hoe je erover denkt, want het is niet eerlijk dat zij toch een goed cijfer krijgen omdat jij je kapot hebt gewerkt. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doe het dan ook niet. simpel, toch?


    Get outta my head!

    Stamppot schreef:
    Zo gaat het meestal als je moet samenwerken. Eén persoon doet al het werk en de anderen doen wanneer ze zin hebben ook eens wat. Daarom houd ik dus niet van samenwerken. o.ô

    En daarvoor hebben ze ook het logboek uitgevonden :') Dan krijgt ieder een cijfer dat eerlijk is.


    To live would be an awfully big adventure

    Reloaded schreef:
    Doe het dan ook niet. simpel, toch?

    Nee, niet zo simpel. Geen materiaal mee = genaaid. En ik wil niet nog een her, heb er namelijk al drie (lang verhaal, geen zin om het uit te leggen).

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 17:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    daarom haat ik groepswerken (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H