• Ik vond het lame dat dat topic gesloten was, want ik wilde er nog even over door gaan.
    Waarom zijn er bijna geen moderne nummers genomineerd? Het is toch niet zo dat de muziek van vroeger er alleen toe deed? We hebben toch ook fantastische artiesten tegenwoordig?
    Oké, jouw mening?
    (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk dat het komt, omdat vooral ouderen mensen, die met de auto naar hun werk gaan, er naar luisteren. En die vinden de 'klassiekers' nou eenmaal beter dan de modernere muziek :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind dat in de Top 2000 klassieke nummers horen, maar wel andere dan ieder jaar. Queen moet even weg van de Nummer 1 plaats en ik vind ook dat er geen muziek in hoort als Lady Gaga, Beyoncé, Shakira, Rihanna, enzovoorts.

    -Dat is mijn verkortte mening 8D-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Courtesan schreef:
    Ik denk dat het komt, omdat vooral ouderen mensen, die met de auto naar hun werk gaan, er naar luisteren. En die vinden de 'klassiekers' nou eenmaal beter dan de modernere muziek :Y)

    .. of je houd gewoon van oudere muziek als je jonger bent. Want geloof me, die zijn er ook nog. (krul)


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    .. of je houd gewoon van oudere muziek als je jonger bent. Want geloof me, die zijn er ook nog. (krul)


    ja maar ik denk dat het ook komt omdat de meeste oudere mensen er naar luisteren.
    Ik weet zeker dat over 10 jaar lady gaga er in staat me pokerface en p!nk met raise your glass


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    (...)

    ja maar ik denk dat het ook komt omdat de meeste oudere mensen er naar luisteren.
    Ik weet zeker dat over 10 jaar lady gaga er in staat me pokerface en p!nk met raise your glass

    Uhm nee.

    Dat zijn geen klassiekers. Ik bedoel, Elvis Presley staat er ook nog meerdere malen in en de Beatles ook, en die zijn echt al bijna een halve eeuw niet meer hier. :'O


    ars moriendi

    Ik vind dat er klassiekers in moeten. Over tien jaar kan je er voor mij part bijvoorbeeld just dance van Lady Gaga inzetten, maar nu nog niet. Ik vind dat de artiest en het lied zichzelf eerst voor een lange tijd moeten bewijzen voordat ze in zo'n top kunnen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik vind dat er klassiekers in moeten. Over tien jaar kan je er voor mij part bijvoorbeeld just dance van Lady Gaga inzetten, maar nu nog niet. Ik vind dat de artiest en het lied zichzelf eerst voor een lange tijd moeten bewijzen voordat ze in zo'n top kunnen.

    Precies! Over 10 jaar blijkt dan vanzelf wel of het een klassieker is/was.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 14:38 ]


    ars moriendi

    Marshmellow schreef:
    Ik vind dat er klassiekers in moeten. Over tien jaar kan je er voor mij part bijvoorbeeld just dance van Lady Gaga inzetten, maar nu nog niet. Ik vind dat de artiest en het lied zichzelf eerst voor een lange tijd moeten bewijzen voordat ze in zo'n top kunnen.


    Helemaal mee eens! (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oké dudettes dit spreekt zeg maar voor zich:
    Muziek van tegenwoordig is ongeveer 75% dikke CRAP, en dat is de reden dat er klassiekers in de top 2000 staan. Weet je wel, van die tijd dat mensen muziek maakten en ervan genoten, of ze nu beroemd werden of niet, of ze er geld aan verdienen of niet. Toen de muziek nog zelf geschreven was en meer betekende dan 'Ik hou van jou en ik blijf je trouw', of 'Waarom heb je mij dit aangedaan, ik kan het leven niet meer aan'. Geen 16-jarigen met een dikke villa omdat ze leuk haar hebben, of half naakte vrouwen die bijna een orgasme krijgen aan hun 'Videophone'.
    En daar ben ik blij om ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Oké dudettes dit spreekt zeg maar voor zich:
    Muziek van tegenwoordig is ongeveer 75% dikke CRAP, en dat is de reden dat er klassiekers in de top 2000 staan. Weet je wel, van die tijd dat mensen muziek maakten en ervan genoten, of ze nu beroemd werden of niet, of ze er geld aan verdienen of niet. Toen de muziek nog zelf geschreven was en meer betekende dan 'Ik hou van jou en ik blijf je trouw', of 'Waarom heb je mij dit aangedaan, ik kan het leven niet meer aan'. Geen 16-jarigen met een dikke villa omdat ze leuk haar hebben, of half naakte vrouwen die bijna een orgasme krijgen aan hun 'Videophone'.
    En daar ben ik blij om ook.


    en zo denk ik er precies hetzelfde over!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sla me niet dood, maar die elektronische muziek waarin de stem vervormd wordt terwijl de zanger(es) niet kan zingen is het niet waard om muziek genoemd te worden.


    Let the Night embrace you

    Tokio Hotel is ook genomineerd (: De fans zijn een actie begonnen om iedereen te laten stemmen op Monsoon. Zo komen ze ook in de top 2000. Just to let you know.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mercury schreef:
    (...)
    Uhm nee.

    Dat zijn geen klassiekers. Ik bedoel, Elvis Presley staat er ook nog meerdere malen in en de Beatles ook, en die zijn echt al bijna een halve eeuw niet meer hier. :'O


    ik zei toch 10 jaar later. Want er staan ook liedjes van 10/15 jaar geleden in


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die muziek behoort gewoon in de Top 2000 en niet die 'muziek' van nu :'D Voorderest ben ik 't eens met wat AAAAAAAAHH zegt :Y)En, komop. The Beatles zijn toch de beste band ever? (cat)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 16:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'