• Ik vond het lame dat dat topic gesloten was, want ik wilde er nog even over door gaan.
    Waarom zijn er bijna geen moderne nummers genomineerd? Het is toch niet zo dat de muziek van vroeger er alleen toe deed? We hebben toch ook fantastische artiesten tegenwoordig?
    Oké, jouw mening?
    (krul)

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Stamppot schreef:
    (...)
    Hmm, nou, ik vind de meeste liedjes in de top 2000 outdated x'D Maar sommigen zijn prachtig en blijven altijd goed.
    Maar ik bedoelde eigenlijk dat alle luisteraars dan dood zijn x'D En dan zijn alleen wij er nog. Dan blijft er niets van die top 2000 over, want ja, liedjes van 80 jaar geleden werken niet echt meer. Dan móet de hedendaagse muziek er wel in opgenomen worden ;p

Ohh haha op die manier xD
    Nou nee, dat denk ik niet, want je hebt altijd van die irritante mensen als ik, die er wél nog luisteren ;)
    ik weet bvb bij mij in de klas luistert bijna iedereen the Beatles for example. En veel rockbands van nu zien bands als the Stones of the Beatles, of noem het maar op, nog altijd als voorbeeld.
    Ik denk niet dat het allemaal zo snel verdwijnt, die muziek is tijdloos en er zullen altijd mensen blijven die er graag naar blijven luisteren =)
    Ik stem voor 2 verschillende lijsten in ieder geval ;P

ars moriendi

Stamppot schreef:
    (...)
    Die hebben we eigenlijk al :X
    De top 40 toch?

Ja maar dat wisselt steeds. Als je ook een top 2000 gaat maken van de liedjes van tegenwoordig komen er nog liedjes van 2 jaar geleden ofzo erin te staan :')
    Waar ik van baal van die top 2000 is dat Queen er zóvaak instaat en altijd op 1. Kies eens een ander lied :'D

-

Genius schreef:
    (...)
    Ja maar dat wisselt steeds. Als je ook een top 2000 gaat maken van de liedjes van tegenwoordig komen er nog liedjes van 2 jaar geleden ofzo erin te staan :')
    Waar ik van baal van die top 2000 is dat Queen er zóvaak instaat en altijd op 1. Kies eens een ander lied :'D

Tsja, maar het gaat om de stemmen he? (A) En BoRhap is nou eenmaal geniaal.

ars moriendi

Mercury schreef:
    (...)

Ik vind Don't Stop Me Now véél leuker dan Bohemien Rhapsody heur.
    En zo nog heel veel andere nummers uit de top 2000 x'D

Mercury schreef:
    (...)

Dat valt ook wel mee. Ik vind bijvoorbeeld het lied 'Zoenen is gaaf' genialer :')

-

Genius schreef:
    (...)
    Dat valt ook wel mee. Ik vind bijvoorbeeld het lied 'Zoenen is gaaf' genialer :')

-out-

ars moriendi

Mercury schreef:
    (...)
    Ohh haha op die manier xD
    Nou nee, dat denk ik niet, want je hebt altijd van die irritante mensen als ik, die er wél nog luisteren ;)
    ik weet bvb bij mij in de klas luistert bijna iedereen the Beatles for example. En veel rockbands van nu zien bands als the Stones of the Beatles, of noem het maar op, nog altijd als voorbeeld.
    Ik denk niet dat het allemaal zo snel verdwijnt, die muziek is tijdloos en er zullen altijd mensen blijven die er graag naar blijven luisteren =)
    Ik stem voor 2 verschillende lijsten in ieder geval ;P

Nja weetje. Naast jouw muziekluisterende mensen heb je ook nog mijn soort haha. De mensen die een schijthekel hebben aan the Beatles, the Rolling Stones en noem maar op en zich meer kunnen vinden in de moderne muziek haha :'D

Mercury schreef:
    (...)
    -out-

Ghehe tsja, daar moet je me wel gelijk in geven :'D

-

Stamppot schreef:
    (...)
    Ik vind Don't Stop Me Now véél leuker dan Bohemien Rhapsody heur.
    En zo nog heel veel andere nummers uit de top 2000 x'D

Nja.. ik vind Bohemian Rhapsody echt uniek, al is het indd voor mij ook niet mijn favoriete Queen-song.

Maargoed, als Queenaddict vind je het niet erg als je favo band steeds op 1 staat fcurz. :9~

ars moriendi

Stamppot schreef:
    (...)
    Nja weetje. Naast jouw muziekluisterende mensen heb je ook nog mijn soort haha. De mensen die een schijthekel hebben aan the Beatles, the Rolling Stones en noem maar op en zich meer kunnen vinden in de moderne muziek haha :'D

Preciesssss. Ik zei net tegen mijn moeder 'Krijgen we die stomme top 2000 ook weer' -luisteren we altijd thuis :') Zei ze 'Nou leuk toch' Ik zo 'Nee dan krijgen we weer dezelfde liedjes steeds' en daar was ze het mee eens mhuaua :'D

-

Mercury schreef:
    (...)
    Nja.. ik vind Bohemian Rhapsody echt uniek, al is het indd voor mij ook niet mijn favoriete Queen-song.

Maargoed, als Queenaddict vind je het niet erg als je favo band steeds op 1 staat fcurz. :9~

Haha nee idd x'D Ik heb geen favo, maar ik vind Queen ook zeker heel goed. Alleen ik had dan liever gezien dat een ander nummer van ze op 1 stond x'D

Genius schreef:
    (...)
    Preciesssss. Ik zei net tegen mijn moeder 'Krijgen we die stomme top 2000 ook weer' -luisteren we altijd thuis :') Zei ze 'Nou leuk toch' Ik zo 'Nee dan krijgen we weer dezelfde liedjes steeds' en daar was ze het mee eens mhuaua :'D

Is die op tv of op de radio eigenlijk? o.o

Waarom Queen. Zo geniaal zijn ze ook weer niet :X

-

Stamppot schreef:
    (...)

Radio (:

-

Stamppot schreef:
    (...)

ALLEBEI 8DD!

ars moriendi