• Ik vond het lame dat dat topic gesloten was, want ik wilde er nog even over door gaan.
    Waarom zijn er bijna geen moderne nummers genomineerd? Het is toch niet zo dat de muziek van vroeger er alleen toe deed? We hebben toch ook fantastische artiesten tegenwoordig?
    Oké, jouw mening?
    (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rosyln schreef:
    (...)
    Oh.
    Oké!
    Nouja ik heb wel op Frankie goes to Hollywood gestemd, want die kick ass.(krul) En die komen uit 1980 ofzo hahha.

    Ja, weet je. Ik zeg ook niet dat alle artiesten van vroeger maar in de ouwe doos moeten blijven zitten, want ik vind Aerosmith zelf ook geweldig (: Maar de moderne artiesten ook. En die zijn volgens sommigen 'niks' vergeleken bij die ouwes.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk dat ik hier niet teveel tijd aan moet gaan besteden aangezien ik als het over muziek gaat altijd net iets te ver ga =P

    De Top 2000 heeft niet voor niets als slogan "feest der herkenning". Het is voor veel mensen heel leuk om weer terug te gaan in de tijd en al die klassiekers van toen terug te horen. Dat is het doel van het programma, de oudere klassiekers terughalen. Ben nou eens heel eerlijk. Justin Bieber die bijvoorbeeld naast Michael Jackson of John Lennon staat.. ik persoonlijk vind dat niet kunnen.

    De Top 2000 is voor de echte klassiekers. Daar is dat hele programma op gebasseerd.


    ars moriendi

    Stamppot schreef:
    (...)
    Iemand vond de moderne muziek autotunetroep en hemelde oude muziek op enzo. En daar was een discussie over
    (krul)

    ..and the bitch is back. ;)


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    Ik denk dat ik hier niet teveel tijd aan moet gaan besteden aangezien ik als het over muziek gaat altijd net iets te ver ga =P

    De Top 2000 heeft niet voor niets als slogan "feest der herkenning". Het is voor veel mensen heel leuk om weer terug te gaan in de tijd en al die klassiekers van toen terug te horen. Dat is het doel van het programma, de oudere klassiekers terughalen. Ben nou eens heel eerlijk. Justin Bieber die bijvoorbeeld naast Michael Jackson of John Lennon staat.. ik persoonlijk vind dat niet kunnen.

    De Top 2000 is voor de echte klassiekers. Daar is dat hele programma op gebasseerd.

    Als JB erin voorkomt, best wel hoog, ik vermoord al die JB fans.
    Nee oké dat ook weer niet maar toch. De boodschap is duidelijk volgens mij.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mercury schreef:
    Ik denk dat ik hier niet teveel tijd aan moet gaan besteden aangezien ik als het over muziek gaat altijd net iets te ver ga =P

    De Top 2000 heeft niet voor niets als slogan "feest der herkenning". Het is voor veel mensen heel leuk om weer terug te gaan in de tijd en al die klassiekers van toen terug te horen. Dat is het doel van het programma, de oudere klassiekers terughalen. Ben nou eens heel eerlijk. Justin Bieber die bijvoorbeeld naast Michael Jackson of John Lennon staat.. ik persoonlijk vind dat niet kunnen.

    De Top 2000 is voor de echte klassiekers. Daar is dat hele programma op gebasseerd.

    Nu heb je het over Bieber hallo o.o Die is daar idd niet mee te vergelijken omdat het een tienermeisjes idool is. Ik bedoel, dat programma zouden ze meer voor alle kijkers moeten maken. En een liedje uit 2004 terug horen is toch ook leuk? Dan is dat programma over 40 jaar echt uitgestorven als al die mensen dood zijn.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rosyln schreef:
    (...)
    Als je Jan Smit bedoelt dan ben ik het met je eens.:Y)

    Waarom hem, alsof hij de enige commerciële gast is :')


    -

    Mercury schreef:
    (...)
    ..and the bitch is back. ;)

    Je bent geen bitch. Ik vind autotunetroep gewoon een beetje te makkelijk gezegd (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom hem, alsof hij de enige commerciële gast is :')

    Commercieel slaat blijkbaar wel enorm aan, dus waarom zouden ze ermee stoppen :'D Artiesten moeten tegenwoordig toch al meer commerciaal doen ivm downloaden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Commercieel slaat blijkbaar wel enorm aan, dus waarom zouden ze ermee stoppen :'D Artiesten moeten tegenwoordig toch al meer commerciaal doen ivm downloaden.

    Ja maar zij noemt gelijk Jan Smit :') Dat stoort me.


    -

    Stamppot schreef:
    (...)
    Nu heb je het over Bieber hallo o.o Die is daar idd niet mee te vergelijken omdat het een tienermeisjes idool is. Ik bedoel, dat programma zouden ze meer voor alle kijkers moeten maken. En een liedje uit 2004 terug horen is toch ook leuk? Dan is dat programma over 40 jaar echt uitgestorven als al die mensen dood zijn.

    De meeste zijn ook al dood. Maar dat zijn wel de echte legendes die echt iets hebben betekent in de muziek. Elvis Presley is ook al tientallen jaren dood, maar word nog steeds geprezen. Same goes voor de helft van de Beatles. etc etc.
    Ik vind het geen slecht plan om ook een lijst te maken voor de muziek anno nu.
    Maar die moet echt niet gemixt worden met de klassiekers van de vroegere jaren. Dat gaat ook niet werken, denk ik zo. Want veel liedjes van nu zijn nu populair, maar over een jaar niet meer. De meeste liedjes in de top 2000 zijn tijdloos. =3


    ars moriendi

    Het zou echt kansloos zijn als ze een aparte lijst maken voor de muziek van nu :') Echt komop, waarom zouden we :'D


    -

    Mercury schreef:
    (...)
    De meeste zijn ook al dood. Maar dat zijn wel de echte legendes die echt iets hebben betekent in de muziek. Elvis Presley is ook al tientallen jaren dood, maar word nog steeds geprezen. Same goes voor de helft van de Beatles. etc etc.
    Ik vind het geen slecht plan om ook een lijst te maken voor de muziek anno nu.
    Maar die moet echt niet gemixt worden met de klassiekers van de vroegere jaren. Dat gaat ook niet werken, denk ik zo. Want veel liedjes van nu zijn nu populair, maar over een jaar niet meer. De meeste liedjes in de top 2000 zijn tijdloos. =3

    Hmm, nou, ik vind de meeste liedjes in de top 2000 outdated x'D Maar sommigen zijn prachtig en blijven altijd goed.
    Maar ik bedoelde eigenlijk dat alle luisteraars dan dood zijn x'D En dan zijn alleen wij er nog. Dan blijft er niets van die top 2000 over, want ja, liedjes van 80 jaar geleden werken niet echt meer. Dan móet de hedendaagse muziek er wel in opgenomen worden ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Het zou echt kansloos zijn als ze een aparte lijst maken voor de muziek van nu :') Echt komop, waarom zouden we :'D

    Die hebben we eigenlijk al :X
    De top 40 toch?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind dat er nu ook genoeg nummers/artiesten zijn die in de top 2000 zouden kunnen.(krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mercury schreef:
    (...)
    De meeste zijn ook al dood. Maar dat zijn wel de echte legendes die echt iets hebben betekent in de muziek. Elvis Presley is ook al tientallen jaren dood, maar word nog steeds geprezen. Same goes voor de helft van de Beatles. etc etc.
    Ik vind het geen slecht plan om ook een lijst te maken voor de muziek anno nu.
    Maar die moet echt niet gemixt worden met de klassiekers van de vroegere jaren. Dat gaat ook niet werken, denk ik zo. Want veel liedjes van nu zijn nu populair, maar over een jaar niet meer. De meeste liedjes in de top 2000 zijn tijdloos. =3

    Dat vind ik ook.
    Al is het zeker ook wel zo dat er tegenwoordig ook fantastische liedjes zijn (krul)


    effort never betrays you