• Nou een meisje dat ik ken heeft dit in haar msn naam staan:
    " Celine (L)pleeg zelfmoord xx your bff pleeg tochmaar geen zelfmoord wan tda wil ik doen bij jou. maar ik hou toch wel vanjouhoor.

    Ik weet dat het een grapje is maar ik vind dit niet het onderwerp om daar een grap over te maken.
    Ik zit namelijk hier nu met tranen in mijn ogen omdat mij oom zelfmoord heeft gepleegd en dan zitten sommige mensen daar grappen over aan het maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stamppot schreef:
    Iedereen spot overal mee. Je moet het niet zo persoonlijk nemen. Het leven is hard. Daar moet je maar aan wennen.

    Ka-boem.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Inderdaad, get used to it. Je zult nog wel vaker ergens van versteld staan.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Stamppot schreef:
    Iedereen spot overal mee. Je moet het niet zo persoonlijk nemen. Het leven is hard. Daar moet je maar aan wennen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je moet et allemaal niet zo persoonlijk nemen, dan word het leven wel héél moeilijk.
    Ik heb dat soort dingen ook vaak zat, je moet je daar gewoon niet zo gevoelig voor opstellen.


    ars moriendi

    Haha na mijn post doet niemand medelevend meer. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    Haha na mijn post doet niemand medelevend meer. (krul)

    *leest comments*
    Klopt =P
    Maargoed, het is natuurlijk wel zo.. t'is hard but ey, it's a hard life!


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    *leest comments*
    Klopt =P
    Maargoed, het is natuurlijk wel zo.. t'is hard but ey, it's a hard life!

    Uhu, dat vond ik dus ook. (cat)
    Dan kun je als iemand 'kanker' roept al keihard gaan janken.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 22:30 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tsja, echt vriendelijk is het ook niet and I see dat het hard aankomt, maar ik denk dat de enige manier om je ertegen te wapenen is dat je t niet persoonlijk moet opvatten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat @!@#$#%@$#@!$@#$# Grap... Ik kan daar ook zo boos omworden. Mijn oom heeft drie jaar geleden ook zelfmoord gepleegd..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hoe bedoel je ik heb geen humor. Zelfs als het niet over zelfmoord ging is t gewoon kansloos om zoiets in je naam te zetten.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 11:07 ]

    Dat is inderdaad niet een leuk onderwerp om grappen over te maken. Ga je met die persoon om? Dan zou ik het zeker tegen diegene zeggen hoe jij erover denkt. Ga je er niet mee om? Blokken en verwijderen uit je msnlijst. Aan zulke mensen die je op zo'n manier kwetsen, waar je niet eens mee om gaat, heb je niks en kan je gerust verwijderen :]


    You try so hard not trying to try so hard.

    xBLA schreef:
    Hoe bedoel je ik heb geen humor. Zelfs als het niet over zelfmoord ging is t gewoon kansloos om zoiets in je naam te zetten.

    Was jij de desbetreffende persoon? (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Was jij de desbetreffende persoon? (krul)
    Nee? Hoezo dat? En met ik heb geen humor bedoel ik dat dat kind dat het in dr naam zet geen humor heeft;).

    xBLA schreef:
    (...)Nee? Hoezo dat? En met ik heb geen humor bedoel ik dat dat kind dat het in dr naam zet geen humor heeft;).

    Oh sorry dat dacht ik even. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Crime schreef:
    Zelfmoordgrappen? Omg.(cat)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse