• Ja, een vroegere vriendin van me. In de brugklas waren we vrienden en nu zit ze weer bij me in de klas. Maar zij en die andere vriendin van haar, zij zijn echt zo naïef gast!

    Gaat vriendin 1, zo noem ik het maar even, in haar naam zetten; ‘vind je me mooi of lelijk eerlijk antwoord.’
    Oké, het is gewoon dom als je ouder bent dan twaalf en je gaat dat in je naam zetten, like dûh. Dus ik vroeg naar de reacties die ze kreeg, zegt ze;
    ‘Ja, Max zij dat hij me lelijk vond maar dat was toch maar een grapje’ *slaat zichelf voor hoofd* Max is een jongen die haar dus echt niet moet enzo, dus yeah, sure. Grapje m'n ass.

    En vriendin 2 dan...
    Douchen is niet haar sterkste kant, moet ik toegeven. Een jongen zat achter haar, en ik keek naar wat hij ging doen want ik hoorde hem al de hele tijd grinniken enzo. Zag je hem zo naar voor buigen, naar naar nek dus. Het domme meisje heeft niets door, zegt die jongen opeens; ‘Boh wat stinkt het hier.’ En ze gaat gewoon door met waar ze mee bezig was! *krijgt rare stuiptrekking aan oog*

    Iemand nog zo'n naïeve mensen om zich heen? :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mercury schreef:
    (...)
    joh, Naomi, iedereen is bang dat jij er iets van gaat zeggen dus iedereen ruikt naar bloemetjes. _O_

    Hahah ja he. (krul)
    Als ik er iets over zeg dan voelen ze zich ook meteen weer zo beledigd.
    (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Belachelijk.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    een jonge op de basischool bij mij in de klas had en scheetprobleem (cat)


    =

    Sorry maar sinds wanneer ben je dom/naïef als je stinkt? Ik vind het dom dat mensen zo tegen haar doen. Misschien kan ze er niks aan doen, ze zit immers in de puberteit of is er net uit.
    En laat dat andere meisje haar msn-naam houden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Stamppot schreef:
    Nee, de mensen rondom mij zijn iets volwassener.


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    RINGDINGDONG schreef:
    Sorry maar sinds wanneer ben je dom/naïef als je stinkt? Ik vind het dom dat mensen zo tegen haar doen. Misschien kan ze er niks aan doen, ze zit immers in de puberteit of is er net uit.
    En laat dat andere meisje haar msn-naam houden.

    Als je stink moet je douchen, klaar. Tegenwoordig hebben ze deo, parfum etc. etc. Dus als je dan nog stinkt is het wel een beetje raar, vooral als het op afstand te ruiken valt.
    En ik heb het niet over naïef zijn als je stinkt, maar als je in je msn naam vraagt of je mooi of lelijk bent, en dat een jongen die jou totaal niet mag zegt dat je lelijk bent, en het ALSNOG als een grapje opvat.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Stamppot schreef:
    Nee, de mensen rondom mij zijn iets volwassener.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Wat ontzettend raar.


    Food.

    Ik ken ook iemand die totaal niet fris ruikt. Dat is een vriendin van me, maar ik vind het lullig om tegen d'r te zeggen dat ze stinkt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eigenlijk moet je het wel zeggen. Dat meisje dat stinkt heeft het waarschijnlijk niet door, want anders zal ze niet zo stinken. Het is nogal lullig om iemand stinkend te laten rondlopen.
    Als je het niet durft dan kan je ook naar je mentor gaan. Die is er niet alleen om problemen met je vakken op te lossen, maar ook om problemen binnen de klas op te lossen. Die kan haar dan dat ze beter moet douchen, deo moet gebruiken o.i.d. Bij ons in de klas is dat ook gebeurd bij een jongen.
    Anders worden dit soort mensen vreselijk gepest en dat is niet zo leuk voor ze.
    En dat meisje dat aan iedereen vraagt of ze mooi is... Tja, eigenlijk gewoon niet op reageren. Ze heeft aandacht nodig of is gewoon ontzettend kinderachtig bezig, vind ik.


    To live would be an awfully big adventure