• Hoe mooi Nederland nu eigenlijk is, buiten al ons gezeur om.
    En dit is het enige Nederlandstalige [rap]nummer dat mij daar weer aan herinnert. (:
    Heel stiekem maakt dat mij weer trots om Nederlander te zijn! (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Outside schreef:
    (...)
    Hmm dat ligt erg aan de persoon, denk ik. Maar dat kan, dat je dat over het algemeen vind ^^ Maar ik ben erg trots op wat Nederland sowieso als land heeft bereikt als je kijkt naar de geschiedenis en ik vind onze steden erg leuk.
    Ook kunnen Nederlanders met zijn allen zo lekker extreem gek doen tijdens het WK, en hoort iedereen erbij. Tijdens het WK of EK heb je zo'n geweldig saamhorigheidsgevoel. Heerlijk is dat.
    Volgensmij is er, serieus, geen land dat zo crazy is om voetbal als Nederland. :')

    Italië ook wel heb ik gehoord


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oh ik ben wel blij met Nederland. Als je in de Filippijnen ziet hoe mensen hun dorpenop vuilnishopen hebben gemaakt doet dat je heel snel bedenken dat je het zo slecht nog niet hebt. We wonen in één van de mest welvarende landen ter wereld en god, wat ben ik daar blij om.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lipsy schreef:
    Ik ben blij met België.:Y)


    Ik ook, maar als ik in Nederland ben,vind ik het daar ook wel leuk.<3

    Crime schreef:
    (...)
    Ik heb niets tegen het land, maar Belgen vind ik gewoon een pak sympathieker. Ze scheppen niet zo op als de Nederlanders, en hebben -vind ik- een mooier accent. ~


    Ik vind het appels met peren vergelijken als je kijkt naar het 'type mensen' in Nederland en België. Wij binden meestal geen doekjes om onze woorden, waar jullie dit juist een stuk zachter doen. En zo zijn er gewoon meerdere verschillen... Dat betekent niet dat Nederland per definitie beter of minder is.
    Ik ben gewoon ontzettend trots om hier vandaan te komen en hoe geweldig mooi en leuk alles kan zijn. Natuurlijk kan het ook wel minder zijn en ja; Het kan altijd/momenteel beter, maar dan nog hebben wij het (en België ook wel denk ik) veel beter hebben dan sommige andere landen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Ik vind het appels met peren vergelijken als je kijkt naar het 'type mensen' in Nederland en België. Wij binden meestal geen doekjes om onze woorden, waar jullie dit juist een stuk zachter doen. En zo zijn er gewoon meerdere verschillen... Dat betekent niet dat Nederland per definitie beter of minder is.
    Ik ben gewoon ontzettend trots om hier vandaan te komen en hoe geweldig mooi en leuk alles kan zijn. Natuurlijk kan het ook wel minder zijn en ja; Het kan altijd/momenteel beter, maar dan nog hebben wij het (en België ook wel denk ik) veel beter hebben dan sommige andere landen. (:

    Ik heb helemaaal niets tegen Nederland of weetikveel, en het is niet persoonlijk bedoelt. Maar, je moet me wel gelijk geven. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Serieus, toen ik de titel van dit topic zag dacht ik al dat je het over dat liedje zou hebben.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Crime schreef:
    (...)
    Ik heb helemaaal niets tegen Nederland of weetikveel, en het is niet persoonlijk bedoelt. Maar, je moet me wel gelijk geven. (cat)


    Moeten? Waarom moet dat?
    Ik hou er eerlijk gezegd wel van als iemand iets straight to the point zegt, dat probeer ik zelf ook te doen. Wel probeer ik het zo te doen dat het mensen niet kwetst, maar ik ga me niet inhouden tenzij ik daar concrete redenen toe heb.
    Niet iedereen doet dat, maar dan nog. Ik ben hier opgegroeid en hieraan gewend en ik zou het niet snel (permanent) om willen ruilen voor een andere plek.

    Ik hou van Nederland, met ál zijn mooie en minder mooie kanten. (:

    Eerlijk gezegd zijn mijn ervaringen in België ook niet slecht, maar word ik in de Nederlandse winkels vriendelijker geholpen als daar en kijken de mensen me hier ook niet vreemd aan. Iets wat daar wel gebeurd. Er is ook familie van mij naar België verhuisd en die worden daar gediscrimineerd omdat ze Nederlanders zijn. Terwijl ze niet eens zo ver over de grens wonen. :Y)
    Ik denk dus dat dit gewoon een eindeloze discussie (kan worden/)is, waarbij ik België niet af wil doen maar ook niet graag zie dat dit bij Nederland gebeurd.
    Allebei zijn het mooie landen en waar je opgroeit voel je je meestal toch meer thuis dan ergens anders. In mijn geval is dat Nederland dat voor altijd in mijn hart stroomt, Nederland dat mijn vaderland is en is Nederland altijd het land waar ik terug naar zal keren. Nederland is mijn thuis en daar ben en zal ik altijd trots op blijven, wat een ander ook vind. (:
    Dat anderen dat met hun eigen land/cultuur of whatever hebben vind ik alleen maar prima, ieder voor zich en dit is het voor mij. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    YoYoYoghurt schreef:
    Serieus, toen ik de titel van dit topic zag dacht ik al dat je het over dat liedje zou hebben.


    Dat zeg jij zo vaak, Gabes. But I love you. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Moeten? Waarom moet dat?
    Ik hou er eerlijk gezegd wel van als iemand iets straight to the point zegt, dat probeer ik zelf ook te doen. Wel probeer ik het zo te doen dat het mensen niet kwetst, maar ik ga me niet inhouden tenzij ik daar concrete redenen toe heb.
    Niet iedereen doet dat, maar dan nog. Ik ben hier opgegroeid en hieraan gewend en ik zou het niet snel (permanent) om willen ruilen voor een andere plek.

    Ik hou van Nederland, met ál zijn mooie en minder mooie kanten. (:

    Eerlijk gezegd zijn mijn ervaringen in België ook niet slecht, maar word ik in de Nederlandse winkels vriendelijker geholpen als daar en kijken de mensen me hier ook niet vreemd aan. Iets wat daar wel gebeurd. Er is ook familie van mij naar België verhuisd en die worden daar gediscrimineerd omdat ze Nederlanders zijn. Terwijl ze niet eens zo ver over de grens wonen. :Y)
    Ik denk dus dat dit gewoon een eindeloze discussie (kan worden/)is, waarbij ik België niet af wil doen maar ook niet graag zie dat dit bij Nederland gebeurd.
    Allebei zijn het mooie landen en waar je opgroeit voel je je meestal toch meer thuis dan ergens anders. In mijn geval is dat Nederland dat voor altijd in mijn hart stroomt, Nederland dat mijn vaderland is en is Nederland altijd het land waar ik terug naar zal keren. Nederland is mijn thuis en daar ben en zal ik altijd trots op blijven, wat een ander ook vind. (:
    Dat anderen dat met hun eigen land/cultuur of whatever hebben vind ik alleen maar prima, ieder voor zich en dit is het voor mij. (:

    Sory, die 'je moet me gelijk geven' was niet lief van me. : D
    & Ik geef je gelijk, dit is een discussie die kan blijven doorgaan. We hebben beiden onze charmes en minpunten.

    Nederland is lekker uitbundig, dat is supergezellig. Maar vaak wordt er -naar mijn mening- te erg opgeschept.
    Belgïe is sympathiek en bescheiden, dat is ons grote pluspunt. Maar Belgen kunnen dikwijls arrogantie tonen & racistisch overkomen.

    Nuja, let it be. [:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    @Nancy Soms vraag ik me af hoe jij altijd toch zo goed uit je woorden kan komen (cat)

    Haha, ik wist gewoon dat het dit nummer zou zijn :P Ik vind het supermooi.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @Estrella ... Ik heb werkelijk geen idee, maar ze zeggen bij mij in de familie regelmatig dat ik eigenlijk beter geschikt was geweest voor de politiek, omdat ze daar ook hun bekkie lekker klaar (horen te) hebben. Lol. 8D
    Heb ik van m'n moeder, die kan ook lullen als brugman. ;D
    Thanks anyway, denk ik. (:

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 19:52 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Stiekem had ik dit liedje al verwacht.

    En hij is geweldig!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hou van Nederland, altijd gedaan ook :3

    En dat lied is gewoon prachtig, ik vind het zo ontzettend jammer dat Baas B gestopt is..


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Profusion schreef:
    Ik houd stiekem ook wel van Nederland, alleen af en toe...


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen