• De joden stonden allemaal in een lange rij toen Hitler aankwam.
    Hij vroeg aan de eerste jood: "Hoe hoog kunt gij springen?"
    Jood 1: "1 meter meneer."
    Hitler: "Mooi zo, mannen, geef die man 1 bak bier."
    Hitler gaat naar de volgende.
    Hitler: "Hoe hoog kunt gij springen?"
    Jood 2: "Oh, 2 meter."
    Hitler: "Mannen, geef die man 2 bakken bier."
    Hitler gaat naar de volgende.
    Hitler: "Hoe hoog kunt gij springen?"
    Jood 3: "Oh zeker 3 meter."
    Hitler: "Mannen, afschieten, die kan over de muur."


    De andere is deze

    Die vind ik echt juist.

    Ik wil echter niet respectloos overkomen. Ik vraag me af wat jullie van Hitler moppen vinden en deze twee moppen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    maak er een in duitsland en je gaat dood :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik vind ze grappig. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind ze grappig. 8D

    Ik vind sommige Hitler-moppen echt geniaal, maar deze twee vind ik dan weer minder.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben van mening dat je met àlles kan/mag lachen (tenzij iemand mij het tegendeel zou kunnen bewijzen door een sterk argument aan te kaarten, wat ik nog niet ben tegengekomen).


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ohmygaskarth schreef:
    maak er een in duitsland en je gaat dood :Y)
    Waarom? Over die eerste of tweede mop. Ik neem aan dat de meeste de tweede ook grappig vinden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Assassin schreef:
    Ik vind ze grappig. 8D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vind niet dat over Hitler en de WOII grapjes gemaakt horen te worden, omdat de dingen die hij deed totaal niet grappig waren.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben niet voor Hitler moppen.
    Want als je met dat van Hitler en de Joden spot vind ik dat altijd respectloos overkomen, ook al wordt dat niet zo bedoeld.


    effort never betrays you

    Ze zijn wel grappig, ik kan er alleen heel slecht tegen dat mensen grapjes maken over de holocaust. Een meisje uit mijn hockeyteam is Joods en haar oma is vergast en als die dit zou lezen.. oei. -a-


    It's time to be happy again.

    Op zich vind ik ze wel grappig, maar ik kan niet echt lachen omdat Hitler toch wel erge dingen heeft gedaan, enzo...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Lipsy schreef:
    Ik ben niet voor Hitler moppen.
    Want als je met dat van Hitler en de Joden spot vind ik dat altijd respectloos overkomen, ook al wordt dat niet zo bedoeld.



    Er zijn ook grappig over blondjes, Belgen, Nederlanders, Turken en Lepralijders.
    Dat zou dan ook respectloos zijn.


    Your make-up is terrible

    YoYoYoghurt schreef:
    Ik vind niet dat over Hitler en de WOII grapjes gemaakt horen te worden, omdat de dingen die hij deed totaal niet grappig waren.
    Nou, hahaha wij gingen vandaag een film kijken met geschiedenis. Van charlie chaplin ofzo, ging hij Hitler naspelen. Men, ahhahaah. Ik vond het eigenlijk wel grappig.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik lach er niet mee. Maar de tweede vind ik juist. Hij was ook een immense kl**tzak.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Washington schreef:
    (...)Waarom? Over die eerste of tweede mop. Ik neem aan dat de meeste de tweede ook grappig vinden.

    Als je alleen al zijn naam uit spreekt of het woord 'Nazi' uitspreekt word je al helemaal boos bekeken. Een jongen in mijn klas had een Nazi kruis getekend en die moest nablijven. We spellen als we er iets over willen zeggen, haha.


    We're hiding behind skin that's too tough