• Ik was vrijdag een minuut te laat in de rij! Mocht ik meteen het schoolregelment overschrijven! Zo overdreven!

    Voor wat hebben jullie al eens straf gehad?(A)


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    LagieMcLarge schreef:
    Volgens mij hebben ik en een vriendin nog iets van 4000 straf regels van uit de eerste( zit nu in de 4de xD) maar die leeraar is helaas overleden mischien moeten we die regels is op zn graf leggen ^^] Uit blijk van respect xD

    gheja, misschien wel uit blijk van respect! kvind het ook nogal raar xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Wtf, in de rij? Dat moesten wij op de basisschool :')
    OT: Heb genoeg straf gehad. Overschrijven, nablijven, vroeg melden, moest eigenlijk een keer plein prikken, maar dat heb ik niet gedaan.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 23:52 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Niet iedereen in België moet in zo'n rijen gaan staan. Ik ben ook Belg en in mijn school was het gewoon naar de klas als het tijd was, er stonden zelfs geen leerkrachten! Dat verschilt puur van school tot school, mensen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Qlimax schreef:
    Wtf, in de rij? Dat moesten wij op de basisschool :')
    OT: Heb genoeg straf gehad. Overschrijven, nablijven, vroeg melden, moest eigenlijk een keer plein prikken, maar dat heb ik niet gedaan.

    wij ook en blijkbaar ook int middelbaar =S


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Springfield schreef:
    Niet iedereen in België moet in zo'n rijen gaan staan. Ik ben ook Belg en in mijn school was het gewoon naar de klas als het tijd was, er stonden zelfs geen leerkrachten! Dat verschilt puur van school tot school, mensen!

    ow, oke, het spijt me! bij onze school is dat dus alleenmaar zo te zien!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Hmm... Dan hoop ik dat jullie een kleiner schoolregelement hebben dan wij :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is idd overdreven. Maar ik heb nog nooit straf gehad, daarvoor ben ik veel te braaf (A)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik mocht eens nablijven van 4 uur tot half 6, omdat ik mijn boek godsamme 1 keer vergeten was. Onzin.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb zo vaak straf gekregen:Y)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Straf is voor brugklassers in onze school.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nog nooit, haha. - proud -


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    reyon schreef:
    Hmm... Dan hoop ik dat jullie een kleiner schoolregelement hebben dan wij :Y)

    die van ons is echt super lang!!! niet normaal! ben er dus wel even bezig mee geweest xd


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Ik krijg heel vaak straf (';

    PUKKELxDING schreef:
    Welke rij 0.o?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    In het 6é leerjaar heb ik wel eens een blad moeten schrijven.
    Sinds het middelbaar eigenlijk niet meer.(krul)


    effort never betrays you