• Ik was vrijdag een minuut te laat in de rij! Mocht ik meteen het schoolregelment overschrijven! Zo overdreven!

    Voor wat hebben jullie al eens straf gehad?(A)


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Ik moest ooit eens 200 keer opschrijven: Ik mag niet schreeuwen tegen mijn moeder.


    *insert philosophical cringe expression here*

    In de rij..?
    2 vriendinnen en ik hebben op de kerstviering in de 1e heel de dag in kamertjes gezeten, gesprekken gehad, een hoop geschreeuw en gezeik over ons heen gekregen en strafwerk geschreven.. Voor iets waar we niet eens vanaf wisten. -.-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Welke rij 0.o?


    Life is hard and then we die

    Het ergste wat ik ooit heb gehad was 100x 'Ik mag niet praten tijdens de les, want daarmee verstoor ik de concentratie van iedere leerling en ook de docent, waarbij de efficiëntie van de gehele les verloren gaat' overschrijven. Dan ben je wel ff bezig.


    Alis volat propriis

    PUKKELxDING schreef:
    Welke rij 0.o?


    de rij voor naar de klas te gaan. in belgië moeten we eerst in de rij staan voor we naar binnen mogen =S en ik was te laat. meestal ben ik wel te laat, maar bij deze leerkracht mocht het blijkbaar niet! grrr, ik haat het mens


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    In de rij..?
    2 vriendinnen en ik hebben op de kerstviering in de 1e heel de dag in kamertjes gezeten, gesprekken gehad, een hoop geschreeuw en gezeik over ons heen gekregen en strafwerk geschreven.. Voor iets waar we niet eens vanaf wisten. -.-


    tof, zeg! in België moeten we dus in de rij staan voor we naar binnen mogen. ik was dus te laat. meestal ben ik te laat omdat ik gewoon nooit weet naar welke klas ik moet. bij deze leerkracht mocht het blijkbaar niet =S


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    havealaugh schreef:
    (...)

    de rij voor naar de klas te gaan. in belgië moeten we eerst in de rij staan voor we naar binnen mogen =S en ik was te laat. meestal ben ik wel te laat, maar bij deze leerkracht mocht het blijkbaar niet! grrr, ik haat het mens
    Serieus? ...


    Life is hard and then we die

    Waarom moet je in de rij staan om de klas in te mogen...


    -

    havealaugh schreef:
    (...)

    tof, zeg! in België moeten we dus in de rij staan voor we naar binnen mogen. ik was dus te laat. meestal ben ik te laat omdat ik gewoon nooit weet naar welke klas ik moet. bij deze leerkracht mocht het blijkbaar niet =S

    Bij ons gaat het meestal zo:
    1. Je hangt nog 2/3 minuten in de klas waar je les had.
    2. Je sjokt op je gemakje naar het volgende lokaal.
    3. Je zet je tas op tafel.
    4. Je gaat op je tafel zitten.
    5. Je pakt je mobiel en gaat internetten/sms'en/pingen.
    6. Na 5 minuten gooit de docent meestal de deur dicht en glijd je van je tafel af en en ga je zitten.
    :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Volgens mij hebben ik en een vriendin nog iets van 4000 straf regels van uit de eerste( zit nu in de 4de xD) maar die leeraar is helaas overleden mischien moeten we die regels is op zn graf leggen ^^] Uit blijk van respect xD

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 23:29 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    LagieMcLarge schreef:
    Volgens mij hebben ik en een vriendin nog iets van 4000 straf regels van uit de eerste( zit nu in de 4de xD) maar die leeraar is helaas overleden mischien moeten we die regels is op zn graf leggen ^^] Uit blijk van respect xD

    Oké, dat is nogal creepy


    Alis volat propriis

    LagieMcLarge schreef:
    Volgens mij hebben ik en een vriendin nog iets van 4000 straf regels van uit de eerste( zit nu in de 4de xD) maar die leeraar is helaas overleden mischien moeten we die regels is op zn graf leggen ^^] Uit blijk van respect xD

    En daar zet je gewoon doodleuk een x D achter? ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Serieus? ...


    ja, serieus! ik ben niet anders gewend! pas vanaf het vijfde middelbaar mag je direct naar de klas :S nog twee jaartjes wachten dus! vat niet verkeerd op, we moeten dat niet doen voor elke les, hoor! alleen voor de lessen na de speeltijden. het eerste lesuur, het derde lesuur, het 5de lesuur en het 7de lesuur. het 2de, 4de en 6de lesuur mogen we gewoon naar de klas doorlopen. wij hebben iedere dag tot 16u 05 school, dusja. alleen de woensdag niet dan hebben we maar tot 12u


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Genius schreef:
    Waarom moet je in de rij staan om de klas in te mogen...

    geen idee! om het niet chaotisch te maken zeker!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Bij ons gaat het meestal zo:
    1. Je hangt nog 2/3 minuten in de klas waar je les had.
    2. Je sjokt op je gemakje naar het volgende lokaal.
    3. Je zet je tas op tafel.
    4. Je gaat op je tafel zitten.
    5. Je pakt je mobiel en gaat internetten/sms'en/pingen.
    6. Na 5 minuten gooit de docent meestal de deur dicht en glijd je van je tafel af en en ga je zitten.
    :Y)

    als wij gewoon naar onze klas door mogen lopen, dan slenteren wij ook massas. ook gewoon naar onze rij. ik ben echt iedere keer te laat. alleen die leerkracht zegt er iets op =S


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.