• Ja dat snap ik echt niet hoe het komt dat sommige mensen gewoon echt zo ontzettend gevoelloos zijn, geen rekening houden met anderen en alleen overal maar zelf beter van willen worden ten koste van anderen.

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Collection schreef:
    Zo zijn sommige mensen nu eenmaal. En zo een mensen zul je nooit snappen.

    Idd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Everest schreef:
    (...)
    Uhu, maar dat is gewente. Ik geloof er met heel mijn hart in dat niemand 'slecht' geboren is en dat niemand egocentrisch is van bij het begin. Het worden dat een egoïst wordt volgens mij beïvloed door verschillende aspecten. Allereerst -en naar mijn idee de belangrijkste- is zelfbescherming, inderdaad eventueel gevolgd door gewente. Dan zijn er ook nog aspecten als omgeving, ouders, peergroup etc, die daar invloed op hebben (;

    Peuters zijn wel egocentrisch :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk dat dat de aard is van mensen.
    Ik voel dat soms ook wel eens in mezelf hoor. Maar ik probeer het toch diep weg te stoppen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Meestal kunnen ze er niets aandoen. Vaak is het dat er een bepaalde gebeurtenis in het verleden hun dit aandoet. Oftewel ben je zo geboren. Want je bent niet echt slecht geboren. Oftewel is het emotionele afwijking of ontwikkeld de persoon zo'n persoonlijkheid tijdens de kindertijd. Dus bijvoorbeeld een peuter of een kind van tien die haar/zijn moeder ooit heeft zien verkracht, heeft vaak zelf ook kans om er één te worden of er juist een fobie voor te wikkelen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Speaker schreef:
    Ik denk dat mensen gevoelloos gemaakt worden door anderen, als je begrijpt wat ik bedoel. (':

    Ik begrijp en ben het met je eens..

    Ik denk niet dat ze altijd al gevoelloos zijn geweest en ik denk ook niet dat ze dat echt zijn, ze gedragen zich alleen zo. In sommige omstandigheden wordt je misschien vanzelf gevoelloos...


    Je moet worden wie je bent.

    Er zullen altijd wel van zulke mensen zijn.
    Wat je er ook aan wilt doen, 't gaat gewoon niet helpen.
    en ik denk ook dat mensen zo worden door invloed van andere.


    .

    Gehard door het leven? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dictator schreef:
    Ik denk dat dat de aard is van mensen.
    Ik voel dat soms ook wel eens in mezelf hoor. Maar ik probeer het toch diep weg te stoppen.


    effort never betrays you

    Ik snap ook niets van die mensen, maar je kunt er niet veel aan doen. Gewoon in gedachte houden dat er ook andere mensen op deze aardbodem zijn :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    EstrellaVida schreef:
    Dat vraag ik me ook al 12 jaar af xs


    ik 14 O.o


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dictator schreef:
    Ik denk dat dat de aard is van mensen.
    Ik voel dat soms ook wel eens in mezelf hoor. Maar ik probeer het toch diep weg te stoppen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    I dunno.


    Don't dream your life, but live your dream!