• Ja dat snap ik echt niet hoe het komt dat sommige mensen gewoon echt zo ontzettend gevoelloos zijn, geen rekening houden met anderen en alleen overal maar zelf beter van willen worden ten koste van anderen.

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Die mensen snap ik ook niet.. Oppervlakkigheid, ik dacht serieus dat, dat niet meer bestond. Of wacht, ben ik oppervlakkig om dat te zeggen?


    Life is hard and then we die

    Ik ken zo iemand. Die wens ik alleen het slechtste toe!!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mensen zijn nu eenmaal wreed. Zo zit de wereld in elkaar, ik denk dat het zonder zo'n mensen ook niet zou functioneren, balans van de wereld ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    Zo zijn sommige mensen nu eenmaal. En zo een mensen zul je nooit snappen.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Mensen zijn gewoon ingewikkeld.
    Iedereen is anders.
    En iedereen is ingewikkeld.
    Sommige mensen zijn harder als wij hier.


    Food.

    Die mensen zijn net de bangeriken. Niemand is echt oppervlakkig, het is volgens mij een vorm van zelfbescherming. En in de grond is iedereen een beetje zo'n persoon. Er is niet veel aan te doen. Het enige wat je kan doen in confronteren en hopen dat die persoon wat moed bij elkaar scharrelt om er wat van te maken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat vraag ik me ook al 12 jaar af xs

    OHMYYORK schreef:
    Mensen zijn gewoon ingewikkeld.
    Iedereen is anders.
    En iedereen is ingewikkeld.
    Sommige mensen zijn harder als wij hier.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Everest schreef:
    Die mensen zijn net de bangeriken. Niemand is echt oppervlakkig, het is volgens mij een vorm van zelfbescherming. En in de grond is iedereen een beetje zo'n persoon. Er is niet veel aan te doen. Het enige wat je kan doen in confronteren en hopen dat die persoon wat moed bij elkaar scharrelt om er wat van te maken.
    Hmm.. daar ben ik het deels mee eens. Het zou kunnen dat het zelfbescherming is, maar ik denk dat als je daar gewend aan raakt je écht oppervlakkig wordt. Dat je echt niet meer denkt aan een andere kant van een situatie. En ik geloof eigenlijk ook wel dat er mensen zijn die echt zo egocentrisch zijn, zichzelf teveel boven anderen plaatsen, dat ze nooit meer kijken naar een andere kant van de situatie.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hmm.. daar ben ik het deels mee eens. Het zou kunnen dat het zelfbescherming is, maar ik denk dat als je daar gewend aan raakt je écht oppervlakkig wordt. Dat je echt niet meer denkt aan een andere kant van een situatie. En ik geloof eigenlijk ook wel dat er mensen zijn die echt zo egocentrisch zijn, zichzelf teveel boven anderen plaatsen, dat ze nooit meer kijken naar een andere kant van de situatie.

    Uhu, maar dat is gewente. Ik geloof er met heel mijn hart in dat niemand 'slecht' geboren is en dat niemand egocentrisch is van bij het begin. Het worden dat een egoïst wordt volgens mij beïvloed door verschillende aspecten. Allereerst -en naar mijn idee de belangrijkste- is zelfbescherming, inderdaad eventueel gevolgd door gewente. Dan zijn er ook nog aspecten als omgeving, ouders, peergroup etc, die daar invloed op hebben (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Collection schreef:
    Zo zijn sommige mensen nu eenmaal. En zo een mensen zul je nooit snappen.


    None but ourselves can free our minds.

    Collection schreef:
    Zo zijn sommige mensen nu eenmaal. En zo een mensen zul je nooit snappen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Everest schreef:
    (...)
    Uhu, maar dat is gewente. Ik geloof er met heel mijn hart in dat niemand 'slecht' geboren is en dat niemand egocentrisch is van bij het begin. Het worden dat een egoïst wordt volgens mij beïvloed door verschillende aspecten. Allereerst -en naar mijn idee de belangrijkste- is zelfbescherming, inderdaad eventueel gevolgd door gewente. Dan zijn er ook nog aspecten als omgeving, ouders, peergroup etc, die daar invloed op hebben (;
    Ja precies! Dat is wat ik bedoelde ^^


    Life is hard and then we die

    Ik snap dat zelf ook niet. Ik word daar altijd een beetje bang van (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk dat mensen gevoelloos gemaakt worden door anderen, als je begrijpt wat ik bedoel. (':


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen