• Ja ik meot gewoon even zeggen, voor sommige mensen hier heb ik echt respect! Ze zijn iets of iemand kwijt waar ze veel van houden, of ze zitten in een nare situtie, maar nogsteeds kunnen ze dat van zich af zetten en op bepaalde tijden gewoon écht lol maken!
    De mensen in real om mij heen gebruiken die dingen enkel om medelij te wekken! Die hebben er vast en zeker ook verdriet om, maar het enige wat ze er mee doen is medelij wekken, zodra ze de kans krijgen beginnen ze er over te praten, en dat is dan niet eens om hun hart te luchten. Dat zie je gewoon hoe ze kijken als je zegt van: 'O, wat erg voor je.' Trots, is een van die dingen die dan gewoon van hun afstraalt! Daar kan ik écht behoorlijk boos om worden, dus daarom.

    Ik heb gewoon diep, en diep respect voor de mensen die gewoon blijven wie ze zijn, ondanks wat ze hebben mee gemaakt.
    Of het nou een dierbare verliezen is, geweld om je heen of wat dan ook.
    Ik wil gewoon even zeggen;
    Met al die dingen waar je mee loopt, daar zal ik je mee willen helpen, daar zal ik respect voor hebben dat je jezelf blijft, maar loop er nou niet te koop mee!

    Het is nu eenmaal de zoveelste die ik vandaag trots heb zien rondlopen en die gewoon zin heeft om zielig te doen met hun verhaal!

    Xx

    C0RPSE schreef:
    I agree (: Maar desalniettemin is er niks verkeerds mee met het feit dat sommige mensen openhartig hun problemen/ervaringen op tafel leggen. Da's ook een manier van vewerken, I think.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben het helemaal met je eens. Er is natuurlijk een verschil tussen je pijn en verdriet delen en je hart luchten & slachtoffer-rol op je nemen. Het erge is dat dat bij mensen vaak heel onbewust gebeurd, waardoor je ze het eigenlijk niet al te veel kwalijk kunt nemen. Maar, ik hou daar ook helemaal niet van. En ik vind het lief van je dat je dit zegt, ik denk dat veel mensen hier een hoop aan hebben (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    true, true

    love ya (K)

    ik heb meerdere uitlaatkleppen voor dat soort dingen oa Q


    #WWED - What Would Emma Do?

    YoYoYoghurt schreef:
    Allerliefste Sevda, wij hebben ook respect voor jou dat je dit op Q durft te zeggen, want OhMy you're so right! (:

    Yay Ik heb eens 7 nuttige dingen op een rij gezegt :Y)
    Ikke oowk respectie voor Gaby (baby)

    YoYoYoghurt schreef:
    Allerliefste Sevda, wij hebben ook respect voor jou dat je dit op Q durft te zeggen, want OhMy you're so right! (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nja, kan zijn, maar dit is het internet, en vanuit berichtjes op een forum kun je nog steeds niet echt opmaken wie of wat iemand is.. vind ik..


    ars moriendi

    Outside schreef:
    Nja, kan zijn, maar dit is het internet, en vanuit berichtjes op een forum kun je nog steeds niet echt opmaken wie of wat iemand is.. vind ik..

    Ik denk dat dat stiekem wel kan, maar je moet er enkel meer moeite voor doen.
    Maar dit is ook meer naar het leven buiten Q gericht.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat stiekem wel kan, maar je moet er enkel meer moeite voor doen.
    Maar dit is ook meer naar het leven buiten Q gericht.

    Hm.. dan moet je echt een hele lange tijd contact met diegene over het internet hebben en dan nóg kan diegene heel anders zijn in het echt.. maar goed, dat is hoe ik erover denk[:
    En ik dacht dat je het alleen over Q had ;P


    ars moriendi

    Oke.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.