• Ja ik meot gewoon even zeggen, voor sommige mensen hier heb ik echt respect! Ze zijn iets of iemand kwijt waar ze veel van houden, of ze zitten in een nare situtie, maar nogsteeds kunnen ze dat van zich af zetten en op bepaalde tijden gewoon écht lol maken!
    De mensen in real om mij heen gebruiken die dingen enkel om medelij te wekken! Die hebben er vast en zeker ook verdriet om, maar het enige wat ze er mee doen is medelij wekken, zodra ze de kans krijgen beginnen ze er over te praten, en dat is dan niet eens om hun hart te luchten. Dat zie je gewoon hoe ze kijken als je zegt van: 'O, wat erg voor je.' Trots, is een van die dingen die dan gewoon van hun afstraalt! Daar kan ik écht behoorlijk boos om worden, dus daarom.

    Ik heb gewoon diep, en diep respect voor de mensen die gewoon blijven wie ze zijn, ondanks wat ze hebben mee gemaakt.
    Of het nou een dierbare verliezen is, geweld om je heen of wat dan ook.
    Ik wil gewoon even zeggen;
    Met al die dingen waar je mee loopt, daar zal ik je mee willen helpen, daar zal ik respect voor hebben dat je jezelf blijft, maar loop er nou niet te koop mee!

    Het is nu eenmaal de zoveelste die ik vandaag trots heb zien rondlopen en die gewoon zin heeft om zielig te doen met hun verhaal!

    Xx

    Oke.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    respect(Y)


    Shoganai i ne~

    Funeral schreef:
    Oke.

    Zeker wel, dat is ook het beste medicijn om het verlies of de situatie een plekje te geven ;)


    Life is hard and then we die

    Mooi gezegd!!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik praat eigenlijk nooit over mijn problemen, totdat ik er zelf niet meer tegen kan. En op dat soort momenten jank ik de hele tijd.
    En dat is nu dus...><


    Stop holding me under and let me breathe.

    Devastating schreef:
    Ik praat eigenlijk nooit over mijn problemen, totdat ik er zelf niet meer tegen kan. En op dat soort momenten jank ik de hele tijd.
    En dat is nu dus...><

    Ahw ): *hugt*


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Springfield schreef:
    Mooi gezegd!!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Funeral schreef:
    Oke.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I agree (: Maar desalniettemin is er niks verkeerds mee met het feit dat sommige mensen openhartig hun problemen/ervaringen op tafel leggen. Da's ook een manier van vewerken, I think.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 21:26 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    I agree (: Maar desalniettemin is er niks verkeerds mee met het feit dat sommige mensen openhartig hun problemen/ervaringen op tafel leggen. Da's ook een manier van vewerken, I think.

    agree.


    Life is a beautiful struggle

    Tja, iedereen verwerkt zijn problemen anders. Ik noem het ook wel eens, als iemand vraagt waarom ik weer eens zo stil ben of zo. Maar niet om medelijden te krijgen, daar heb ik juist een scheithekel aan. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Funeral schreef:
    Oke.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik zeg het meestal tegen vriendinnen als ik er écht niet meer tegen kan. Ik laat het ook merken als ik een bepaald onderwerp te dichtbij vind komen, don't want to cry xD


    Alis volat propriis

    Allerliefste Sevda, wij hebben ook respect voor jou dat je dit op Q durft te zeggen, want OhMy you're so right! (:

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 23:26 ]


    *insert philosophical cringe expression here*