• ik heb veel meiden om me heen die jong moeder zijn geworden. en hun moeten echt strugglen om geld te hebben om hun baby te verzorgen. (de jongste was 13). maar als ik dan zie hoe ze hun kindje verzorgen is dat gewoon geweldig. ik interseer me soweizo wel voor dit onderwerp (ik kijk ook altijd teen moms op tv). ik probeer de meiden om me heen ook altoijd te helpen (oppassen,geld geven voor pampers) maar meer kan ik ook niet doen.

    hoe denken juilie hierover en hebben we toevallig een teen mom in ons midden?

    Romances schreef:
    Ik vind dat je er je leven mee vergooid. Meer woorden heb ik er niet voor over.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Als ik een tenermoeder zou zijn, zou ik van mijn ouders zelf mogen beslissen of ik het mag houden of niet.
    Ik heb altijd gezegt dat ik het kindje zou houden, omdat ik weet dat mijn ouders me altjd zouden steunen.
    Mijn tante was op haar 15 zwanger en ze heeft het kindje ook gehouden.
    Maar ik ben wel zo slim om altijd veilig te vrijen, mét condoom en de pil.
    Ik heb echt géén behoefte aan een kleintje op deze leeftijd ^^
    Misschie pas binnen 10 jaar


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    NinjaKnives schreef:
    Als ik een tenermoeder zou zijn, zou ik van mijn ouders zelf mogen beslissen of ik het mag houden of niet.
    Ik heb altijd gezegt dat ik het kindje zou houden, omdat ik weet dat mijn ouders me altjd zouden steunen.
    Mijn tante was op haar 15 zwanger en ze heeft het kindje ook gehouden.
    Maar ik ben wel zo slim om altijd veilig te vrijen, mét condoom en de pil.
    Ik heb echt géén behoefte aan een kleintje op deze leeftijd ^^
    Misschie pas binnen 10 jaar


    ja,ik ook

    Qlimax schreef:
    In je jeugd hoor je te genieten van vrienden, vriendinnen, lol hebben en uitgaan. En niet dag in dag uit aan je kind horen te denken.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik vind het vreemd dat mensen denken dat ze op hun 13e al een kind kunnen opvoeden. Bovendien verpesten ze er hun eigen leven mee. Ik snap dat abortus moeilijk is,maar als je alle factoren op een rij zet denk ik dat iedereen het kan en is het makkelijker dan een kind op te voeden.
    Ik ben dus helemaal tegen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind het zo ontiegelijk DOM.


    ars moriendi

    Qlimax schreef:
    In je jeugd hoor je te genieten van vrienden, vriendinnen, lol hebben en uitgaan. En niet dag in dag uit aan je kind horen te denken.

    Helemaal mee eens.
    Ook al kijk ik wel graag teen mom :'D

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 16:49 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Helemaal mee eens.
    Ook al kijk ik wel graag teen mom :'D

    Jaa ik ook, maar das meer om te zien hoe die meiden met al die verantwoordelijkheid moeten vechten :9~


    ars moriendi

    Hm, ik vind het dom als je op die leeftijd zwanger raakt. Ik heb zeker geen respect voor die mensen op die manier. Ze zijn gewoon dom.
    Als het mij zou overkomen, zou ik me ook ontzettend dom voelen en als ik geen vriend had of stabiele situatie zou ik het kind ook zeker niet houden. Dat is niet goed voor mij en al helemaaaal niet voor het kind.


    Your make-up is terrible

    Het lijkt me zelf helemaal niets om nu al een kind te hebben, ik wil nu graag nog onverantwoordelijk enzo zijn. Ik pas liever op. Maar als die meisjes er gelukkig mee zijn, dan hoop ik dat zij met hun kindje een mooie toekomst tegemoet gaan :'D
    Zelf ken ik geen tienermoeders.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Outside schreef:
    (...)
    Jaa ik ook, maar das meer om te zien hoe die meiden met al die verantwoordelijkheid moeten vechten :9~

    Haha inderdaad!
    En ik vind die kindjes ook wel heel lief :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Haha inderdaad!
    En ik vind die kindjes ook wel heel lief :9~

    Inderdaad! Alleen die ene vrij mollige met dat zwarte haren vind ik een beetje een bitch :O


    ars moriendi

    Ik resepecteer het wel dat ze dat aandurven. Ik bedoel, je leven is dan praktisch gezien over. En er staat je ook niet bepaald een goede toekomst te wachten.


    make cake, not war

    Dictator schreef:
    (...)

    Ik vind 13 wel te vroeg voor seks hoor. :3 16 is oké, maar idd voor kinderen is dat véél te vroeg.
    Dan verschillen wij daarin van mening :Y)


    Life is hard and then we die

    Romances schreef:
    Ik vind dat je er je leven mee vergooid. Meer woorden heb ik er niet voor over.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget