ik heb veel meiden om me heen die jong moeder zijn geworden. en hun moeten echt strugglen om geld te hebben om hun baby te verzorgen. (de jongste was 13). maar als ik dan zie hoe ze hun kindje verzorgen is dat gewoon geweldig. ik interseer me soweizo wel voor dit onderwerp (ik kijk ook altijd teen moms op tv). ik probeer de meiden om me heen ook altoijd te helpen (oppassen,geld geven voor pampers) maar meer kan ik ook niet doen.
hoe denken juilie hierover en hebben we toevallig een teen mom in ons midden?
-
21 nov 2010 - 17:2321 nov 2010 - 17:24
Ik vind dat je er je leven mee vergooid. Meer woorden heb ik er niet voor over.
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
21 nov 2010 - 17:24mijn vriendin is een tiener moeder ze doet het wel goed maar ze geeft spendeert meer tijd met haar huidige vriend waarvan ik vind dat hij niet goed voor haar is, hij maakt het telkens uit en is al vreemd gegaan maarja liefde maakt blind
je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen
21 nov 2010 - 17:25Agree @ Elisa
Life is hard and then we die
21 nov 2010 - 17:25Romances schreef:
Ik vind dat je er je leven mee vergooid. Meer woorden heb ik er niet voor over.
Sluit ik me bij aan. Hoeveel zo'n meisje ook van haar kindje houd, ze zorgt voor zichzelf en haar kindje voor een -naar alle waarschijnlijkheid- geen al te goede toekomst.The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
21 nov 2010 - 17:25Ik ben niet een teen mom. ^^
Ik vind het niet slim van ze om het te doen, persoonlijk denk ik echt dat een kind je leven aan de ene kant verrijkt, en aan de andere kant in de shit duwt.
Ik wil zelf geen kinderen, maar begrijp dat andere dat wel willen, alleen kan ik er niet bij met mijn verstand waarom zo vroeg...
En voor dat kind is het ook niet altijd even goed...[ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 17:26 ]
Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
21 nov 2010 - 17:28Romances schreef:
Ik vind dat je er je leven mee vergooid. Meer woorden heb ik er niet voor over.Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
21 nov 2010 - 17:28Sorry dit gaat heel bod over komen dat is niet de bedoeling.
Ik vind het erg dom om zo jong zwanger te raken of het kind te houden. Mocht ik zwanger raken(wat niet gebeurt) dan zou ik voor adoptie kiezen.
Ik snap sowieso niet dat er zo veel teen mom zijn,ben ik nou echt de enigste die 16 of jonger te vroeg vind voor seks?Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
21 nov 2010 - 17:29Exercitus schreef:
Niet te vroeg voor seks, wel veeeel te vroeg voor kinderen.
Sorry dit gaat heel bod over komen dat is niet de bedoeling.
Ik vind het erg dom om zo jong zwanger te raken of het kind te houden. Mocht ik zwanger raken(wat niet gebeurt) dan zou ik voor adoptie kiezen.
Ik snap sowieso niet dat er zo veel teen mom zijn,ben ik nou echt de enigste die 16 of jonger te vroeg vind voor seks?Life is hard and then we die
21 nov 2010 - 17:29Romances schreef:
Ik vind dat je er je leven mee vergooid. Meer woorden heb ik er niet voor over.“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
21 nov 2010 - 17:29Ik sluit me aan bij de anderen, er bestaan ook condooms hoor, ik vind het echt zielig dat ze hun jeugd vergooien... Maarja dat kunnen die baby's niks aandoen
Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.
21 nov 2010 - 17:34ik vind het wel knap dat ze dat kunnen
ik zou het zelf niet aankunnen, ik blijf ook nog liever ff van mn jeugd genieten, maar ik wil niet te laat zijn met kinderen
en ja, je vergooit je leven er mee, maar het is wel je eigen keus21 nov 2010 - 17:37PUKKELxDING schreef:
(...)Niet te vroeg voor seks, wel veeeel te vroeg voor kinderen.
Ik vind 13 wel te vroeg voor seks hoor. 16 is oké, maar idd voor kinderen is dat véél te vroeg.Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
21 nov 2010 - 17:40Romances schreef:
Ik vind dat je er je leven mee vergooid. Meer woorden heb ik er niet voor over.Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
21 nov 2010 - 17:41Romances schreef:
Ik vind dat je er je leven mee vergooid. Meer woorden heb ik er niet voor over.You and I are the same. Perfect in our own weird way.
21 nov 2010 - 17:44