• ik was 12,zat in groep 8 en was smoorverliefd op juljian. een prachtige jongen van hindoestaanse afkomst. hij was ook gek op mij dus waren we ineens een stelletje. twee jaar heb ik iets met hem gehad tot dat zijn ouders er achter kwamen en moeilijk gingen doen. ze mochten me niet vanwege mijn geloof en mijn muziek en kleding smaak. hij wou het niet uitmaken maar had geen keus. als dat niet was gebeurt had ik nu nog steeds met hem. daarna wat scharretjes maar niets serieus. nu heb ik een vriendin waar ik heel gelukkig mee ben.

    en juilie?

    Pancakez schreef:
    Die moet ik nog tegenkomen. :]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nog geen.


    Hope goes lost but never dies.

    Milim schreef:
    Die is gestorven.


    wil je het vertellen?

    Eh dit jaar nog, ik had een serieuze relatie, al een jaar xD Maar het ging niet meer goed tussen ons, heb ik er een punt achtergezet, maar we zijn vrienden gebleven, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Geloof het of niet, maar ik zat in groep 2.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik heb een serieuze relatie gehad. van 17 maanden.

    Ik ben nog nooit écht verliefd geweest.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hmm, ik had mijn eerste vriendje toen ik 12 was ofzo, maar de eerste serieuze kwam pas toen ik 14 was.
    En over mijn huidige situatie zwijg ik lol :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    > Verplaatst naar 'relatie'.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik geloof niet in 'echte liefde'. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Wel verliefd geweest, maar nog nooit een relatie gehad.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik was 15 en smoorverliefd op een jongen/man van 20. Daar heb ik langer dan een jaar mee gehad, tot hij t ongeveer anderhalve maand geleden uitmaakte ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik ben helemaaal verliefd op mijn huidige vriend (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Mijn vriendje waar ik nu anderhalf jaar mee heb is mijn eerste echte liefde. Daarvoor heb ik wel een paar vriendjes gehad, maar die waren niets vergeleken met m'n huidige vriendje (:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 16:17 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben nog nooit echt verliefd geweest ^^


    I'm just a little girl in a big mean world.