• De stelling van vandaag luidt:
    Er mag overdag geen geweld meer op TV omdat dat schadelijk is voor kinderen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Qlimax schreef:
    Oneens. Als ze het niet op tv zien, zien ze het wel op straat.

    Sorry maar dit vind ik een onterechte opmerking. Waar ik woon, zie je totaal niets van geweld. Je mag niet veralgemenen.

    OT: Ja en nee. Nu komt er eigenlijk niet veel geweld overdag. Van mij mogen ze het kijken op eigen risico. Ikzelf keek ook al op mijn 12e naar horror, thriller, geweld e.d. Sommige personen kunnen er tegen, anderen niet.
    Het is ook een taak van de ouders. Als het écht niet geschikt is, moeten zij de tv gewoon uitzetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    YoYoYoghurt schreef:
    Kinderen kijken alleen naar Nickelodeon, Nederland 3 en Disney XD, daar komt weinig tot geen geweld op.


    Don't dream your life, live your dreams.

    YoYoYoghurt schreef:
    Kinderen kijken alleen naar Nickelodeon, Nederland 3 en Disney XD, daar komt weinig tot geen geweld op.


    Life is a beautiful struggle

    oneens, want als ze het niet op de tv zien dan zien ze het wel ergens anders


    i have a busy life

    oneens
    de tekenfilm programmas zijn grappig en soms zit er zelfs een boodschap achter
    ik vind alle kinderprogrammas geschikt (vooral dat leuke zack en cody, en daar zit toch niet veel geweld in ofzo)

    maar kinderen moeten niet naar horror kijken ofzo

    maar dat zie je toch niet op kinderzenders

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 14:21 ]


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Ik snap eigenlijk niet eens waarom het nog schadelijk zou zijn. Kijk hoe fucked up de wereld is waar ze in leven, 'kut' hier of 'fuck' daar maakt ook niet veel verschil meer hoor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HeyItsMe schreef:
    Oneens. Daarvoor is de kijkwijzer.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Scandal schreef:
    (...)
    Sorry maar dit vind ik een onterechte opmerking. Waar ik woon, zie je totaal niets van geweld. Je mag niet veralgemenen.

    OT: Ja en nee. Nu komt er eigenlijk niet veel geweld overdag. Van mij mogen ze het kijken op eigen risico. Ikzelf keek ook al op mijn 12e naar horror, thriller, geweld e.d. Sommige personen kunnen er tegen, anderen niet.
    Het is ook een taak van de ouders. Als het écht niet geschikt is, moeten zij de tv gewoon uitzetten.

    Hoeft toch ook niet in jou buurt te zijn? Misschien gaan kinderen uit jouw buurt wel bij een vriendje of vriendinnetje spelen en zien ze het daar wel? En zo niet, dan zien ze het heus wel op school, iedereen geeft elkaar wel eens een mep of een trap als kind/puber zijnde.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 15:13 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oneens, kinderen kijken alleen maar naar de kinder zenders en zoveel geweld is er overdag niet op tv. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Volgens mij was dat nog niet eens bewezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens.
    Ten eerste zijn er kinderkanalen en ten tweede is er uit-knop aan een televisie waar ouders op kunnen drukken. Wauw, innoverend concept! ;D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    YoYoYoghurt schreef:
    Kinderen kijken alleen naar Nickelodeon, Nederland 3 en Disney XD, daar komt weinig tot geen geweld op.

    Oneens, Die kinderen kijken overdag of kinder dvd's of nickolodeon of iets anders wat speciaal voor kinderen is. En overdag word meestal niet echt iets uitgezonden met geweld. Meer iets rond s'avonds.


    Hate me of love me, I don't care, I just gonna be me and that's the way it's gonna be.

    nee, de ouders moeten gewoon opletten waar hun kinderen naar kijken


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    YoYoYoghurt schreef:
    Kinderen kijken alleen naar Nickelodeon, Nederland 3 en Disney XD, daar komt weinig tot geen geweld op.


    Indd mee eens.


    I'm just a little girl in a big mean world.