• Vrijdag was ik dus in dronke staat samen weg met 2 vriendinnen , die ene vriendin bracht ons tot bij haar vriendje die samen met 2 vrienden stond te wachten op ons.

    Zo zijn we wat gaan klooien samen , maar die ene vriend van me vriendin haar vriendje :S is wel héél knap , ik ken hem van zien enzo maare we waren allebei héél dronke en ik denk zelfs niet dat hij zich nog herrinert dat we samen hebben zitten klooien ... niet verkeerd verstaan xP

    maar hij's zo knap ...
    Ja en me andere vriendin heeft een boon voor die andere vriend xD

    massaliefde <3

    maar ik zit dus met hem op school , hij zit 3 jaar hoger en nu praten we niet meer net als voordien , waarschijnlijk zien we elkaar wel weer op de volgende party waar we beide dronke gaan zijn ... maar wat doe ik dan?

    Nee , ik wil hem niet bespringen ...

    luf u mensies <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    nuchter blijven?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    goe voorstel xD


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    je kan ook gewoon tegen hem praten op school, gewoon hoi zeggen ôo


    -

    Maar dan kent die vriendin van jouw hem toch een beetje beter,omdat haar vriendje hem kent? Ga dan gewoon bij hem staan met je vriendin ofso. Ik weet het ook niet echt. Want als ik dronken ben is het meestal met een jongen dat ik niet ken,om dus van die voorvallen te vermijden ^^

    JOYCEVIPx schreef:
    Maar dan kent die vriendin van jouw hem toch een beetje beter,omdat haar vriendje hem kent? Ga dan gewoon bij hem staan met je vriendin ofso. Ik weet het ook niet echt. Want als ik dronken ben is het meestal met een jongen dat ik niet ken,om dus van die voorvallen te vermijden ^^


    ach op sunbeam ga ik eens men vriendin in het gat steken dan <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me