• Hoe werkt dat met die punten bij quizzen?
    I don't understand!(A)


    Men live and die

    Bedoel je kudo's?


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Ze bedoeld zo die punten dat je moet geven aan de vragen, denk ik.
    Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..


    Let the Night embrace you

    Solita schreef:
    Ze bedoeld zo die punten dat je moet geven aan de vragen, denk ik.
    Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..


    ik ook niet :$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Solita schreef:
    Ze bedoeld zo die punten dat je moet geven aan de vragen, denk ik.
    Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..


    Oh, zo. Tja... Weet eigenlijk ook niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Uhm. Je hebt een vraag en een uitkomst. En natuurlijk een antwoord. Je moet het antwoord een bepaalde punt geven, wil je op die uitkomst uitkomen. Snappie? Ben niet goed in dingen uitleggen...


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Als je een quiz maakt, moet je daar ook uitkomsten bij maken. Daarna begin je aan de vragen. Als je er een hebt ingevuld, moet je antwoorden verzinnen. Bijv.;
    Je quiz heet 'Lijk jij op mij'? Dan zijn de uitkomsten 'Ja, jij lijkt op mij', 'Nee, jij lijkt niet op mij' en 'Jij lijkt een beetje op mij'. Dan bedenk je als eerste vraag 'Ben je een grote fan van Justin Bieber?'. Dan geef je als antwoord 'Ja, I love him!'. Jij bent dat, dus geef je bij dat antwoord 10 punten voor de uitkomst 'Ja, jij lijkt op mij'. Voor 'Nee, jij lijkt niet op mij' geef je 0 punten, want die uitkomst moet je niet krijgen als je dat antwoord hebt ingevuld. En voor 'Jij lijkt een beetje op mij' geef je 5 punten. Dat doe je bij ieder antwoord, en uiteindelijk heb je (hopelijk ^^) en quiz met goede uitkomsten.
    Ik hoop dat je dit een beetje snapt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ja maar hoe zet je die punten?(A)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 13:25 ]


    Men live and die

    Square schreef:
    Als je een quiz maakt, moet je daar ook uitkomsten bij maken. Daarna begin je aan de vragen. Als je er een hebt ingevuld, moet je antwoorden verzinnen. Bijv.;
    Je quiz heet 'Lijk jij op mij'? Dan zijn de uitkomsten 'Ja, jij lijkt op mij', 'Nee, jij lijkt niet op mij' en 'Jij lijkt een beetje op mij'. Dan bedenk je als eerste vraag 'Ben je een grote fan van Justin Bieber?'. Dan geef je als antwoord 'Ja, I love him!'. Jij bent dat, dus geef je bij dat antwoord 10 punten voor de uitkomst 'Ja, jij lijkt op mij'. Voor 'Nee, jij lijkt niet op mij' geef je 0 punten, want die uitkomst moet je niet krijgen als je dat antwoord hebt ingevuld. En voor 'Jij lijkt een beetje op mij' geef je 5 punten. Dat doe je bij ieder antwoord, en uiteindelijk heb je (hopelijk ^^) en quiz met goede uitkomsten.
    Ik hoop dat je dit een beetje snapt. (:


    Dat vind ik een mooie uitleg :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Solita schreef:
    Ze bedoeld zo die punten dat je moet geven aan de vragen, denk ik.
    Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    reyon schreef:
    (...)

    Dat vind ik een mooie uitleg :Y)

    Bedankt (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hé,Ik wou Jullie allemaal bedanken want ik snap het nu!
    Dus:
    DANK JULLIE ALLEMAAL!!!!!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 19:19 ]


    Men live and die