• Ik heb respectvol proberen te handelen, maar de scheldwoorden schieten door me hoofd.
    Ik wil er geen probleem van maken en daarom zeg ik bij deze doei tegen Quizlet.
    Zolang de regels mij er van weerhouden mezelf te kunnen zijn ben ik weg. En ik maar denken dat jezelf kon zijn hier zo.
    Nee, want als je vrouwelijke organen heb, ben je een meisje. Ja sorry maar zo zijn de regels hier eenmaal.
    Jammer Jo! nou hier heb je even wat, nee je organen zeggen niet wie je bent. Dat zit van binnen.
    En als ik dat hier niet kan uiten, vind ik dat klinklaren Onzin!
    Mijn leven word blijkbaar bepaalt door het feit dat ik een kut heb. Nou, daar ben ik lekker mee zeg.
    Het is maar een fucking poppetje hoor! Ik mijn naam stond toch ook E. Aka Kilian. Dan geef ik mezelf tog ook al voor een ander geslacht prijs.

    Wathever.
    Ik vind het enorm jammer dat dit zo heeft moeten lopen.
    Ik ben enorm blij, dat grotendeels wel respect voor me heeft.
    En de mods met hun regels die respect voor me hebben kunnen me rug op. Wat nou respect, door die flut regels kan ik niet eens mezelf zijn!
    En wat ik in de pf zij is niet gelogen. Ik heb respect voor regels, en het is niet aanvallend naar de mods toe, ook al zei ik dat daarstraks wel. Of over het feit dat er geen uitzonderingen gemaakt mogen worden
    Nee respect voor de mods heb ik nog steeds, die regels alleen laten me janken.
    Ja ik heb in dat pf gezegd dat ik me zou aanpassen, en dat heb ik gedaan.
    Alleen toen ik op het finkje drukte, wist ik dat die niet goed voor mezelf kon zijn.
    En omdat ik de regels niet aan mijn laars wil lappen, ben ik weg.

    Doei Quizlet, en bedankt voor de fijne jaren!

    voor de mensen die het niet snappen.,
    hier komt het door; Dit topic!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 20:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Annissa schreef:
    Huh? Ik snap t niet helemaal, met dat geslacht gedeelte enzo. Maar jammer dat je weggaat...x


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    en Q, heeft weer een user minder >=ó


    They fell in love, didn't they?

    Niet vervelend bedoeld, echt niet, maar ga je nu weg omdat je je niet als jongen aan mag vinken? Zo ja, vind ik het een rare reden dat je weggaat..
    Ik snap het sowieso niet helemaal xd


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Niet vervelend bedoeld, echt niet, maar ga je nu weg omdat je je niet als jongen aan mag vinken? Zo ja, vind ik het een rare reden dat je weggaat..
    Ik snap het sowieso niet helemaal xd

    Lees de eerste pagina anders even van dit topic, lol. :-D Dan wordt het vanzelf wel wat duidelijker.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ze kan wel kiezen. Maar heb je weleens verhalen gehoord over mensen die in het verkeerde lichaam zijn geboren? Die vrouw zijn, maar zich man voelen? Dit heeft zij dus ook, vandaar dat ze het mannelijke poppetje aan had gevinkt. Snap je? Maar dat is tegen de regels in om dat dus te doen.

    Yeah i know. En dat lijkt me ook echt verschrikkelijk om mee te moeten leven. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat het jammer iss dat het over een poppetje gaat ja. Ik snap de regels enzo, en dat ze geen uitzondering kan zijn, maar er bestaan nog andere manieren om haar standpunt/probleem naar voren te brengen.
    Maar okay, ik vind t oprecht jammer als je weggaat, maarja.
    Respect verdien je zeker.

    Achterlijk.
    Je bent hoe je je voelt. Jij voelt je geen meisje, dus is het niet tegen de regels lijkt mij! Ik ken je niet maar je moet niet weggaan, echt niet!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Óooohh... Aha nee. Dit is inderdaad belachelijk, ga eens goed met ze praten zou ik zeggen :3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 20:39 ]


    your eyes are like stars in the night.

    En als het eigenlijk maar een dom poppetje is wrm maak je je er dan zo druk in :X

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 20:43 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Magikal schreef:
    Achterlijk.
    Je bent hoe je je voelt. Jij voelt je geen meisje, dus is het niet tegen de regels lijkt mij! Ik ken je niet maar je moet niet weggaan, echt niet!

    Precies.
    En ik heb trouwens echt respect voor je, dat jij daar eerlijk voor durft uit te komen.


    effort never betrays you

    JustLikeYou schreef:
    En als het eigenlijk maar een dom poppetje is wrm maak je je er dan zo druk in :X

    omdat jij blijkbaar moet leren lezen ><
    OMDAT IK ME ER NIET GOED BIJ VOEL, ME ANDERS VOOR TE DOEN DAN IK BEN!
    jha duidelijk genoeg?
    dat heb ik je net ook al proberen uit te leggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    omdat jij blijkbaar moet leren lezen ><
    OMDAT IK ME ER NIET GOED BIJ VOEL, ME ANDERS VOOR TE DOEN DAN IK BEN!
    jha duidelijk genoeg?
    dat heb ik je net ook al proberen uit te leggen.

    Ik weet wel da ik nooit zoals u kan denken, maar toch vind ik het drukte om niks..


    Stop wishing, Start doing..

    Eerst wil ik zeggen dat ik het heel dapper van je vind, dat je het hebt gezegt. En daarnaast.. Ik begrijp wel waarom je weg gaat.. :s


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Ik weet wel da ik nooit zoals u kan denken, maar toch vind ik het drukte om niks..

    bemoei je er dan ook alsjeblieft niet mee., danku.

    Jha ik heb nu al zovaak gezecht dat ik weg ga., maar ik kan er ook niks aan doen dat ik altijd de te sterke drang heb mijn mening te uiten bij reactie's waar ik boos over kan worden.
    daarbij ben ik gewwonweg nog steeds verslaafd aan Q.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Ik weet wel da ik nooit zoals u kan denken, maar toch vind ik het drukte om niks..

    Dan verschillen jullie van mening. Maar een beetje respect mag toch zeker getoond worden voor haar. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Niet verplicht. Maar als je het dan toch aanvinkt, moet je het ook aanvinken naar waarheid. Als je een meisje bent, mag je niet aanvinken dat je een jongen bent. Dat is tegen de regels.

    Sorry dat ik het zeg maar deze regel vind ik een beetje overdreven. Ik vind blauw een vele mooiere kleur dan roze en nu ben ik verplicht om roze te hebben.
    Wat maakt het eigenlijk uit? Of je een jonge of meisje bent,daar kom je vanzelf wel achter dus...
    Waarom is deze regel er eigenlijk gekomen?


    Ik vind het jammer dat je gaat, ook al ken ik je niet. Zelf zou ik dit niet doen,mij krijg je niet zo snel klein,maar als jij je er niet fijn bij voelt moet je gewoon doen wat je hard je ingeeft.
    Hoiie dan maar.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 20:55 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall