• Mijn broertje ja.
    Ik ben dit jaar havo gaan doen in plaats van vwo omdat ik nogal moeite had met wiskunde (lees: ik heb de hele derde klas geen een voldoende gehaald), en ik heb nu een 7.4 gehaald
    Dus ik superblij tegen mn moeder vertellen
    En hij zit in de brugklas
    komt ie aan: mama weet je wat ik had een 8.9 en ik sta een 8 voor dit en een 9 voor dat en een 10 voor dat. Niet alleen nu, maar elke keer als ik een goed cijfer haal.
    Ik erger me er zo kapot aan
    Hebben jullie ook zulke broertjes/zusjes? ;s

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 18:45 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb een grote broer, maar die zit niet meer op school. :9~


    Life is a beautiful struggle

    Successful schreef:
    Wacht maar binnen een paar jaar, dan zullen het geen achten, negens en tientjes meer zijn. (krul)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    groote broer 17 (bijna 17) jaar. aleen hij is een nerd xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ben juist zo'n zusje (A)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Mijn oudere broer heeft al 3 weken alle aandacht op zich, omdat hij zijn 1e jaar Hogeschool opnieuw doet en hij examens had. 3 weken aan een stuk alleen maar dingen eten die mijn broer graag eet, dingen doen die mijn broer graag doet, blabla.. Dat hangt je de keel uit.
    Maar ik heb het eerlijk tegen mama gezegt, en nu is het opnieuw normaal -zijn examens zijn ook gedaan, dus (:-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Lach hem over een jaar uit :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    heb wel een broertje, maar hem boeit het niet zoveel en hij zit nog in gr. 8 dus ik moet het nog zien, want hij krijgt nog niet Echte cijfers..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mijn broertje is serieus precies zo. Dan vertel ik een cijfer van me, waar ik erg trots op ben en dan gaat hij er meteen na en vertellen wat hij wel niet heeft gekregen. Dit, terwijl hij 2 niveaus lager zit, in de eerste klas zit en alleen maar onvoldoendes haalt -die hij op de een of andere manier allemaal mag herkansen waardoor hij allemaal voldoendes haalt-.
    Dus ik weet hoe je je voelt. Ik heb ook geen idee wat je er tegen kunt doen, wist ik het maar. ;o

    Lang leven het geen broers of zussen hebben.

    Ik heb een broertje en een zusje o_O
    die kan ik allebei niet uitstaan


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Haha, bij mij juist omgekeerd. Ik zit in het vijfde jaar en mijn broertje in het derde jaar. En hij heeft steeds slechte punten en ik goede :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    blij dat ik enigskind ben xdd

    geen last van. Ik en mijn zus zijn allebei ongeveer dom :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    een zusje.. echt heel irri. ze denkt dat ze megaa grappig, leuk en coewl is..
    en ze is slimmer dan ik

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 14:42 ]


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Ja, een beetje. Maar lang niet zo erg als jouw broertje, en het licht vooral aan mij denk ik(soms een beetje... Jaloers, ofzo, competetatief, maar alleen als het op cijfers enzo aankomt...)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.