• Mijn broertje ja.
    Ik ben dit jaar havo gaan doen in plaats van vwo omdat ik nogal moeite had met wiskunde (lees: ik heb de hele derde klas geen een voldoende gehaald), en ik heb nu een 7.4 gehaald
    Dus ik superblij tegen mn moeder vertellen
    En hij zit in de brugklas
    komt ie aan: mama weet je wat ik had een 8.9 en ik sta een 8 voor dit en een 9 voor dat en een 10 voor dat. Niet alleen nu, maar elke keer als ik een goed cijfer haal.
    Ik erger me er zo kapot aan
    Hebben jullie ook zulke broertjes/zusjes? ;s

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 18:45 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Das irri ><'
    mijn zus reageert heel vaak op me, das zooo irri ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb een grote broer, en die kan ik echt niet uitstaan. :'@

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 17:56 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik stond ook in de brugklas (havo/vwo) voor alles wel 8'en, toen ik naar de 2e ging (vwo) stond ik overal 6'en, 5'en en 4'en voor, nu zit ik in de 3e (havo) en ik sta weer 6'en, 7's en 8'en. Dus wacht maar totdat je broertje in de 2e zit. (duivel)


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    Ik stond ook in de brugklas (havo/vwo) voor alles wel 8'en, toen ik naar de 2e ging (vwo) stond ik overal 6'en, 5'en en 4'en voor, nu zit ik in de 3e (havo) en ik sta weer 6'en, 7's en 8'en. Dus wacht maar totdat je broertje in de 2e zit. (duivel)


    Ja, dat zei ik ook al tegen hem
    In de eerste had ik ook een nerdrapport.. x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Heb enkel 2 grote broers (krul)


    -

    Oeh, ik kan mij voorstellen [enig kind hier'o]dat, dat klote is. Ik denk dat je dit tegen je moeder moet zeggen of je broertje. Misschien haalt het nog wat uit ;)


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ja, easy als je in de eerste zit. Ik heb m'n mentaliteit allang aangepast: een 6 is wel best. Want als je een 6 haalt heb je je studiepunten sowiezo binnen. Dus er is geen donder verschil tussen een 6 of een 9.


    No growth of the heart is ever a waste

    De eerste is altijd makkelijk, de tweede wordt idd moeilijker. En wat maakt het uit als hij een acht of tien heeft gehaald voor dat, als jij een 7.4 hebt gehaald voor een vak dat erg moeilijk voor jou is, dan is toch superknap gedaan!


    What can I do?

    wacht maar tot hij een paar jaar ouder is... :Y):Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Een grote broer, 18 jaar, vreselijk. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, dat had ik in de eerste ook. Ik haalde makkelijk hoge cijfers.
    Maar nu? Neehoor, mooi niet dat ik ooit nog van m'n leven een natuurkunde boek inkijk.
    No worries, hij komt er nog wel achter.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tja, ik heb een klein zusje, maar als zij zit nu in groep acht, dus die cijfers kun je niet echt vergelijken met de mijne (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn broertje kan niet opscheppen, want ik haal bijna elke keer 8'en. Idd wacht maar tot'ie naar de 2e gaat. Toen ik naar de 2e ging stond ik 8 tekorten


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wacht maar binnen een paar jaar, dan zullen het geen achten, negens en tientjes meer zijn. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Arme jij!
    En nee, ik heb die last niet omdat mijn broer en zus niet 100 % normaal zijn.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!