• Mijn maandelijks...
    Gister was ik al niet zo lekker maar dat was omdat ik veel twijfels had. Ik kom op school eerste twee uren gingen nog goed. Daarna naar de wc ontdekte ik het. Mam opgebeld, ze zou komen. Nou ik gewoon mijn pauze gehouden. Wil ik opstaan wordt ik opeens zo duizelig(flauwval duizelig). Heb mam opgebeld en ben naar huis gegaan.
    Maar mijn vraag is, hebben jullie hier ook last van?
    (als je het niet wilt zeggen hoeft dat niet hoor)
    x


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb eens moeten overgeven op school. Maar flauwvallen? Dat heb ik nooit gehad.


    All this dampness is damp.

    Nee, ik heb nooit ergens last van tijdens mijn maandelijkse periode. (nerd)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben een keer nock-out gegaan in de klas :$

    Das niet cool..


    I can. But i won't

    Ligt niet aan je maandelijks, maar aan een te lage bloeddruk (krul)
    Maar dat is niet leuk natuurlijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ligt niet aan je maandelijks, maar aan een te lage bloeddruk (krul)
    Maar dat is niet leuk natuurlijk.

    Nee, mijn bloeddruk is goed, heb het al twee keer laten testen. ijzertekort kan het ook niet zijn.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee, alleen de eerste 2 dagen ben ik heel moe en daarna best wel hyperactief
    heb alleen buikpijn en chagerijnig een paar dagen voor dat ik de tijd heb T_T

    Ja, 2 keer. Nu niet meer,

    DaKrulliCode schreef:
    Ja, 2 keer. Nu niet meer,

    En hoe is dat bij jou over gegaan. Gewoon vanzelf?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wel heel erg last van gehad. Op het laatst was ik gewoon elke maand 1/2 dag(en) vrij. Ben toen aan de pil gegaan en nu gaat het wel.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik niet, maar een vriendin van mij heel erg. Die moet ook altijd de pil slikken wil ze als ze ongesteld is niet flauwvallen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ga ervanuit dat je ongesteld bedoelt?
    ik weet het niet wat ik ben het nog niet (lol)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Niet flsauwvallen maar heb wel vreetbuien O:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Dat komt omdat je teveel bloed kwijt bent. Dat heb ik deze zomer ook voorgehad. Ik voelde me dus een hele week ontzettend zwak en duizelig.


    Let the Night embrace you

    Pil!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had woensdag opeens enorme kramp, nóóóóit eerder gehad. Het deed pijn joh, niet normaal. Naja, dinsdag naar de dokter. Kijken of ik een zwaardere pil kan krijgen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'