• Kaarten voor Lowlands vervroegd in de verkoop
    AMSTERDAM - De kaarten voor het festival Lowlands gaan vrijdag 26 november al in de verkoop. Dat heeft de organisatie van het popfestival vrijdag bekendgemaakt.

    Lowlands omzeilt op deze manier de btw-verhoging van 6 naar 19 procent. „Door de kaarten nu te verkopen, zijn ze ongeveer 20 euro goedkoper”, aldus een woordvoerder van Mojo Concerts.

    De kaarten voor Lowlands gaan normaliter in februari in de verkoop. De laatste editie was binnen acht dagen uitverkocht. „Wij zijn niet bang dat de kaarten minder goed verkopen, maar willen vooral jongeren en studenten de kans bieden de kaarten voor een goedkopere prijs aan te schaffen.”

    Het festival Zwarte Cross begint dit jaar ook eerder met de kaartverkoop om het hogere btw-tarief te omzeilen. „Wil je geen dief zijn van je eigen portemonnee: wacht niet af en bestel in december je kaarten voor dezelfde, vertrouwde lage prijs!”, staat op de website van het festival in de Achterhoek.


    Ik dacht dat jullie dat wel even wouden weten. Buh, nu moet ik mijn ouders bedelen om het voor te schieten, want ik had dus verwacht dat het in februari pas zou zijn. En nu heb ik er nog niet genoeg geld voor.

    Hoe duur zijn ze? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb hierover vandaag echt al 4 spacende smsjes gehad haha :')

    Ik vind het wel beter dat ze eerder gaan verkopen eigenlijk, maar ik heb geen last van dat ik het geld nog bij elkaar moet sparen, omdat mijn ouders beloofd hebben voor mijn verjaardag weer een kaartje te kopen :Y)

    Wel balen dat je dan nóg langer in spanning zit voordat de eerste namen bekend worden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stamppot schreef:
    Hoe duur zijn ze? :o

    €165 + servicekosten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.