• We hadden vandaag les uit val dus we waren inplaats van het 7de het 5de uur uit. Dus ik dacht yes.
    Kijk ik in mijn agenda kom ik er achter dat ik het 7de rt had(bijles tijdens schooltijd)
    Dus ik naar die vrouw die rt gaf en ik het verhaal uitgelegd en gezegd dat ik liever naar huis wilde.
    Zei die vrouw zo: 'Moet je maar gewoon wachten.'
    MOest ik dus 2 uur in de aula wachten!
    Dus ik dacht zo van nee he!
    Zegt die vrouw: 'Maar als je zoun willen zou je een uur eerder kunnen komen en kun je meedoen met rt voor het 2de en dan dat je 2x achter eklaar rt heb.'
    dus ik dacht: Echt niet.
    En toen heb ik het eerst uur in de aula door gebracht met vriendinnen die toen naar de les moesten en daarna ben ik samen met een vriend naar een winkelcentrum dicht in de buurt geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    als ik dat voor heb ga ik echt gewoon hoor. ze mogen je helemaal niet zo lang laten wachten.(cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    als ik dat voor heb ga ik echt gewoon hoor. ze mogen je helemaal niet zo lang laten wachten.(cat)


    They fell in love, didn't they?

    Ohmygaskarth schreef:
    als ik dat voor heb ga ik echt gewoon hoor. ze mogen je helemaal niet zo lang laten wachten.(cat)


    dan hadden ze me opgegeven voor spijbelen. (cat)
    En ik kon nu echt niet in problemen komen want dan zou ik geschorst worden voor 2 dagen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tja, heb je toch nog iets leuks gedaan in die twee nutteloze uurtjes (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jah,,da's wel een iets mindere (krul)
    Bekijk het zo,als bij ons een uur wegvalt moeten we sowieso op school blijven (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb morgen het 1e MAW. Dan het 2e, 3e en 4e vrij en dan het 5e en 6e les. Móoi niet dat ik naar MAW ga.
    Het zuigt altijd als je 2 tussenuren achter elkaar hebt .___.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 19:15 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    reyon schreef:
    Jah,,da's wel een iets mindere (krul)
    Bekijk het zo,als bij ons een uur wegvalt moeten we sowieso op school blijven (cat)


    Wij oficieel ook maar we waren nu ofcieel vrij en waren we dus gewoon weg gegaan :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wen er maar aan, zal ik bijna zeggen. Vorige jaar had ik elke donderdag 2 tussenuur voor daarna nog een uurtje natuurkunde. ;x


    I am an idiot, I move.

    Dan ga je toch gewoon naar huis voor die 2 uurtjes? Ik zou zelf geen 2×75 minuten wachten hoor. ;_;