Niet dus. Eén keer per week moet je op het einde van het laatste lesuur het lokaal kuisen en zo, donderdags moet ik dat doen. Ik had het laatste lesuur Latijn, dus was hij er ook nog. Hij vond op de grond of weetikveelwaar een papiertje en kwam naar mij. Hij zei: 'Van wie zou dit zijn?' Ik kon niet goed volgen en bekeek het papiertje. Hij herhaalde zijn 'mop' nog eens en toen had ik hem door.
Op het papiertje stond 'Inditex' en een meisje van mijn klas heet Indy, lol. Maar oké, ik zei op een halflachende toon 'Ahja', maar ik vond het echt niet grappig. Haha. Normaal zou ik met zo'n domme humor lachen, maar deze keer niet. :'D Vroeg een ander meisje dat orde had wat er was, zei die leerkracht: 'Niks, gewoon een grapje.' Voegde ik eraan toe: 'Een dom grapje' en toen voelde die leerkracht zich in zijn gat gebeten.
Maar het punt is: die leerkracht ging echt helemaal out om zijn grap terwijl het écht niet grappig was. :'DDDD
Stiekem, heel stiekem, als ik dat zelf had gezien, had ik waarschijnlijk ook zo'n opmerking gemaakt. :x
[ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 18:23 ]
Only losers can act the way you do