• Ja ik heb weer eens een dagje dat niks goed lukt, niks goed gaat. En ja ik ga een heel verhaal bij elkaar zeiken, en als je daar geen zin in hebt moet je het maar niet lezen.
    Ik kon vanacht dus echt met veel moeite in slaap komen, en ik heb mijn slaap hard nodig omdat ik de laatste tijd heel moe ben dus was ik chagrijnig vanochtend waardoor ik ruzie kreeg met mijn zusje, en ja het was natuurlijk mijn schuld -.- nou daardoor kwam ik dus te laat op school moest mijn 3de briefje halen waardoor ik dus een uur mag nakomen. Kom ik bij scheikunde krijg ik mijn schoolexamen terug heb ik een 3.5 nou kon er ook nog wel bij ja. Ik werd daar echt heel depressief van men ik had het gevoel dat ik zomaar eens zou kunnen gaan janken. Ging een jongen die achter me zat ook nog eens vreselijk vervelend doen 'Ivy kijk eens' drukt ie zo een markeerstift op mijn wang bijna in mijn oog en maar lachen hoor. Dus zit ik met een oranje stip vraag ik de leraar of ik even naar de wc mag om te kijken. Mag het niet -.- echt ik moest me inhouden om niet lul te zeggen.

    Verdomme, als er nu nog iets gebeurd word ik echt gek. Ik ga maar ergens in een hoekje zitten dan kan er niks gebeuren.
    Wie heeft dat nou ook wel eens?

    Let niet op hoe ik schrijf ik ben chagrijnig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Denk maar zo; morgen is er weer een nieuwe dag :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    gisteren was iedereen in onze klas saggo -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vorige week vrijdag ging bij mij alles mis, nouja eigenlijk dat heel weekend.


    -

    Language schreef:
    Denk maar zo; morgen is er weer een nieuwe dag :"D

    Ik hoop een betere dan


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat had ik laatst ook. Slecht geslapen, rapport gekregen met 4 onvoldoendes, gesprek met m'n mentor over mijn cijfer, ruzie met m'n moeder. Dat was ook een hele leuke dag. Niet dus.


    Even a white rose has a black shadow.

    Hé jij ookal!
    Ik dus ook.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb het ook wel eens. Dan blijf ik echt liever thuis in m'n bed liggen, en als ik op school ben heb ik enorm de neiging om mensen die me niet aanstaan helemaal af te schreeuwen. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Wat kut voor je :(:(

    Maar morgen, nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen! (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wat kut voor je :(:(

    Maar morgen, nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen! (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Alles komt goed, believe me.

    Denk maar zo: al deze mensen die hier hebben gereageerd hebben je verhaal gelezen en al de moeite gedaan om een reactie te plaatsen. (nerd)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    sterkte (flower)
    Every little thing, is going to be alright.


    We're hiding behind skin that's too tough