• Ja Adam Lambert - If I had You
    Ik heb het gevoel dat hij stukjes van Bill zit over te nemen, dat ene best wel mannelijke kapsel van Bill, heeft hij in die clip ook. En de zelfde make-up.
    Voor mijn gevoel lijkt het wel of hij trekjes van Tokio Hotel over neemt.
    Nu ben ik geen Th fan ofzo, maar hij deed me echt heel erg aan Tokio Hotel lijken...
    Am I right?

    Geen idee, maar ik vind TH niet echt leuk en Adam's muziek wel. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Geen idee, maar ik vind TH niet echt leuk en Adam's muziek wel. (:

    Same maar ik heb iets van 7407906327986 foto's van TH bekeken, wahahaha

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Same maar ik heb iets van 7407906327986 foto's van TH bekeken, wahahaha

    Waarom dat dan?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 14:25 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Waarom dat dan?

    'Moet je hem zien hij is echt lekker!' -Stuurt foto- 'Ieuwww hij is echt n meisje' -Stuurt foto- 'Waarom doet hij zo veel make-up op?' -stuurt foto-
    En ja dan zie ik dat het weer eens over TH gaatr als ik die foto bekijk >.<

    Ik ken Adam Lambert niet, ik heb hem alleen nog maar op een paar foto's gezien. Maar ik denk wel dat ik eens gelezen heb dat 'ie fan is van Tokio Hotel en dan vooral van Bill? En ik geloof dus ook dat 'ie zijn stijl geweldig vindt... en ja. Misschien vandaar? :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee.

    Heigl schreef:
    Ik ken Adam Lambert niet, ik heb hem alleen nog maar op een paar foto's gezien. Maar ik denk wel dat ik eens gelezen heb dat 'ie fan is van Tokio Hotel en dan vooral van Bill? En ik geloof dus ook dat 'ie zijn stijl geweldig vindt... en ja. Misschien vandaar? :'D
    Ja, waarom zouden fans Bill wel na mogen doen en Adam niet alleen omdat hij beroemd is.


    it's so empty living behind these castle walls

    Nou en? Laat hem toch lekker. Waarom zou ik dat erg moeten vinden? The guy can sing, dusss?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Like dit was neit aanvalled bedoelt op Adam ofzo, maar ik wou ff kijken of t klopte of niet dus ga mij nu aub niet meteen onder vuur zetten O_O

    EstrellaVida schreef:
    Like dit was neit aanvalled bedoelt op Adam ofzo, maar ik wou ff kijken of t klopte of niet dus ga mij nu aub niet meteen onder vuur zetten O_O
    Snap ik, mijn reactie was ook niet aanvallend bedoelt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Snap ik, mijn reactie was ook niet aanvallend bedoelt.

    Owkay, maar n andere reactie kwam tog behoorlijk aanvallend over -Die is niet van jou-

    Magikal schreef:
    Nou en? Laat hem toch lekker. Waarom zou ik dat erg moeten vinden? The guy can sing, dusss?

    Hij zou een kleine crush op Bill hebben, en als hij het leuk vind?


    Food.

    OHMYYORK schreef:
    Hij zou een kleine crush op Bill hebben, en als hij het leuk vind?

    Klopt. En dat 'kleine' kun je wel weglaten ;d