• Voor mijn profielwerkstuk schrijf ik een verhaal. Ik wil heel graag weten hoe ik mijn verhaal kan verbeteren, maar dan heb ik wel lezers nodig die kritiek willen geven. Wil jij een leuk verhaal lezen en mij helpen? Klik dan op de link.
    http://www.quizlet.nl/stories/34999/vaderskindje/
    Hier gaat mijn verhaal trouwens over:
    Kims leven is een rollenspel. Voor haar broertjes, Daan en Frank, moet ze een vader, moeder en grote zus tegelijk zijn. Voor de rest van de wereld speelt ze de rol van gewone puber. In dit rollenspel verliest ze het laatste restje van wie ze dacht te zijn. Kim moet haar eigen identiteit zien te vinden in de wereld van leugens die haar vader om haar heen heeft gebouwd.

    Sinds wanneer mag je een boek schrijven als pws Ö? Pff, kom ik aan met mijn duffe economie werkstuk.


    A line is a dot that went for a walk.

    Ja, sinds wanneer mag dat?

    Voldie schreef:
    Ja, sinds wanneer mag dat?


    Haha, echt hea. Als ik kon schrijven zou ik dat dan ook gedaan hebben.
    Ik heb nu Aardrijkskunde :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ezzlot schreef:
    Sinds wanneer mag je een boek schrijven als pws Ö? Pff, kom ik aan met mijn duffe economie werkstuk.

    Holy fuck, als ik een verhaal mocht schrijven voor m'n profielwerkstuk durf ik voor de volle honderd procent te wedden dat ik hoger haal dan het cijfer dat ik voor m'n PWS heb gekregen. Dámn sure.


    No growth of the heart is ever a waste