Mijn perfecte date zou zijn... samen lol hebben en schaatsen, en dat hij er eigenlijk niks van bakt, maar blijft zeggen dat hij goed is. En daarna samen cakejes bakken En dan misschien een filmje?
Wat zou jullie 'perfecte' date zijn?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Wat vinden jullie nou een 'perfecte' date?
Wat vinden jullie nou een 'perfecte' date? - Liefde, Vriendschap & Familie
-
17 nov 2010 - 21:5628 nov 2010 - 13:49
LostAtSea schreef:
Naar Harry Potter kijken en dan doen alsof we op Zweinstein zitten.
Loljk
idk.
Hahahahaha :'DIf we had not a soul, music would have created it.
28 nov 2010 - 13:49Ik weet niet,maar zeker niet zo iets als een film kijken,dan kan je niet echt goed praten en is het zo onpersoonlijk.
Schaatsen of wandelen of zo iets lijkt me wel leuk. Gewoon iets dat je op de dag zelf bedankt.Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
28 nov 2010 - 13:51Cloudburst schreef:
(...)
Hahahahaha :'D
Ik zou me wel zo kunnen amuseren. Schaatsen enzo vind ik maar stom dus.
Of ik zou dan heel extreem voorlezen uit een boek van HP. Dat doe ik nu toch al op school (tot ergernis van velen waarschijnlijk.)28 nov 2010 - 13:53LostAtSea schreef:
(...)
Ik zou me wel zo kunnen amuseren. Schaatsen enzo vind ik maar stom dus.
Of ik zou dan heel extreem voorlezen uit een boek van HP. Dat doe ik nu toch al op school (tot ergernis van velen waarschijnlijk.)
Het is gewoon zo'n grappig idee. Dan ga je op date met een jongen die je al heel lang leuk vind en dan ga je HP naspelen :'D Ik stel me dan echt zo twee mensen voor die met een stok in hun handen door het huis rondlopen en een denkbeeldige voldemort te lijf gaan. (':If we had not a soul, music would have created it.
28 nov 2010 - 13:54Gewoon, iets romantisch gaan eten ofzo (:
En inderdaad, schaatsen lijkt me ook wel leuk, maar dan moet hij het wel kunnen en het mij leren :'DNever run out of reasons to smile...
28 nov 2010 - 13:5528 nov 2010 - 14:02Zolang hij me op zijn rug laat zitten en me zo dan ronddraagt vindt ik alles goed. :'D
All this dampness is damp.
28 nov 2010 - 14:06Eén hapje eten, en dan gezellig een filmpje pakken. Als we er maar lol in hebben.
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
28 nov 2010 - 14:10Bij iemand thuis zitten
-alleen-en wat gamen terwijl ik hem versla. Of hij mag me ook verslaan maar dan moet hij daarna wel heel lief zijn. Veel lachen en ik moet me op mijn gemak voelen. De rest maakt me niet echt uit (':We're hiding behind skin that's too tough
28 nov 2010 - 14:24Het maakt me niet uit wat ik ga doen, waar we het doen, en hoe we het doen -omewn, dit klinkt fout-, zolang ik maar kan lachen.
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
28 nov 2010 - 14:39Hihi, ik weet wel een paar dingen:
1. Samen een strandwandeling maken en praten over van alles en nog wat, en dan samen kijken naar de zonsondergang.
2. Samen gamen en dat we gelijkwaardig zijn in onze skills, zodat het een beetje een gevecht tussen ons wordt.
3. Samen een leuke, enge, spannende, romantische of nog wat anders film kijken bij hem of bij mij thuis op de bank.liefst spannend
4. Samen een wandeling maken of gaan schaatsen of zwemmen.
5. Maar bovenal, met hem samen zijn en me op mijn gemak voelen.This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
28 nov 2010 - 15:14Cloudburst schreef:
(...)
Het is gewoon zo'n grappig idee. Dan ga je op date met een jongen die je al heel lang leuk vind en dan ga je HP naspelen :'D Ik stel me dan echt zo twee mensen voor die met een stok in hun handen door het huis rondlopen en een denkbeeldige voldemort te lijf gaan. (':
Wat een prachtig beeld.28 nov 2010 - 15:17Een poging doen om te koken, uiteindelijk Chinees bestellen en dan een film kijken of een videospelletje spelen ofzo.
Frankly my dear, I don't give a damn.
28 nov 2010 - 15:19Uit eten gaan, met kaarslicht en als je naar buiten loopt dat het dan sneeuwt
"Let them eat cake!"
30 nov 2010 - 20:45