• Ik zoek een rol voor een verhaal dat ik binnenkort ga plaatsen. Ik ben heel kieskeurig dus als je je daaraan gaat ergeren mag je alvast wieberen [a] Zoals je kan lezen is het een Tokio Hotel verhaal. Ook kan het nog een maandje duren voor hij online komt, maar ik zal degene die ik heb gekozen waarschuwen, ja.
    Het is voor de beste vriendin van het hoofdpersonage.

    Volledige naam:
    Leeftijd (19 - 23 j.):
    Karakterbeschrijving:
    Foto persoon + omschrijving of foto's kledingstijl (geen manga/anime whatever wat niet echt is en geen scenequeens + geen zwart-wit foto's, dan kan ik de kleur ogen/haar niet goed zien):
    Likes/hates:
    Extra's (eventueel):
    Vriendje (eventueel, en het liefst niemand van TH ;x sorry, vergeten erbij te zetten.):

    There you go (:

    Guuuuuys! Check even de edit ;D

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 18:46 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Volledige naam: Alyson Alexis Spencer.
    Leeftijd (19 - 23 j.): 20 jaar oud.
    Karakterbeschrijving: Alyson is een heel zachtaardig persoon, die soms toch wel erg hard uit de hoek kan komen. Alyson is snel jaloers, tot grote irritatie bij zichzelf. Alyson kan een heel saai persoon zijn, die rustig op de bank helemaal in een boek kan zitten. Maar als Alyson uitgaat zijn er geen remmen meer. Ze is een meisje die altijd goed uit haar woorden kan komen en mensen helemaal omver kan praten ook al weet ze eigenlijk niks over het onderwerp. Alyson is een vriendin door dik en dun en zal altijd voor je klaarstaan. Ze is te lief vind ze zelf, want ze vergeeft mensen altijd heel snel waardoor ze makkelijk in de zeik genomen kan worden. Qua jongens valt Alyson eigenlijk op heel verschillende types.
    Foto persoon + omschrijving of foto's kledingstijl (geen manga/anime whatever wat niet echt is en geen scenequeens + geen zwart-wit foto's, dan kan ik de kleur ogen/haar niet goed zien):Alyson Kledingstyle
    Likes/hates:Likes: Muziek, dansen, uitgaan, lezen. Dislikes: Spinazie, ruzie, discriminatie.
    Extra's (eventueel): /
    Vriendje (eventueel): Ik weet niet wie de lover in het verhaal wordt. Tom Kaulitz of anders Georg Listing.

    Volledige naam: Michelle Winters.
    Leeftijd (19 - 23 j.): 20 jaar.
    Karakterbeschrijving: Lief, vrolijk, spontaan, humoristisch, beetje hyperactief. Michelle is over het algemeen een heel rustig meisje, behalve als het gezellig ergens is. Dan kan ze heel druk en vrolijk zijn. Soms kan ze aardig dom uit de hoek komen en is soms heel voorspelbaar. Maar dat maakt ook vaak iedereen aan het lachen. Michelle is wel emotioneel ingesteld, oftewel nogal gevoelig.
    Foto persoon + omschrijving of foto's kledingstijl (geen manga/anime whatever wat niet echt is en geen scenequeens + geen zwart-wit foto's, dan kan ik de kleur ogen/haar niet goed zien): Michelle Winters. (Kleding staat er ook voor een deel op, als dat niet genoeg is pb dan maar (: )
    Likes: Fruitshakes, yoghurt met fruit, witlof, spruitjes.
    Hates: Hello Kitty, lasagne en blackberry's.
    Extra's (eventueel): Ze draagt altijd hakken omdat ze niet erg lang is.
    Vriendje (eventueel): Tom Kaulitz? En anders single.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 16:26 ]

    Volledige naam: Santana Mercedes Dai
    Leeftijd: Negentien, ze wordt op 21 juni twintig
    Karakter: Santana is een leuke meid. Ze is zeer intelligent, een grappen maker en iemand die bijna contstant lacht. Haar lach is dan ook erg aanstekelijk, en ze houdt ervan om mensen te zien lachen, omdat ze het zelf ook graag doet. Ze kan soms erg druk overkomen en daarmee ook erg kinderachtig, terwijl ze heus haar serieuze momenten kan hebben. Soms kan ze juist overkomen alsof ze heel erg bijdehand is, ze het allemaal wel beter weet en ze nooit kan lachen, omdat ze zich dan duidelijk aan iemand irriteerd. Ze laat, zonder dat ze het zelf door heeft, goed merken dat ze iemand wel of niet mag, dat vooral in de manier waarop ze tegen je doet. Ze kan ook erg gemeen zijn, door bijdehandte opmerkingen te maken, je vuil aan te kijken en roddels over je te verspreiden, die waarschijnlijk niet eens waar zijn. Ze is een eerste klas dramaqueen en een roddeltante, gewoon omdat het puur haar is. Ze weet dan dat ze overdrijft, maar ze zit er nooit echt mee, omdat ze er meestal de aandacht wel mee wint. Ze houdt namelijk erg van aandacht, maar ze smeekt er niet om, om haar reputatie hoog te houden. Ze is erg loyaal aan haar vrienden, daarmee erg lief en ze is ook zeker een behulpzaam type.
    Foto: Santana heeft rode opvallende haren, met een bijna roze gloed er over heen. Meestal zitten ze met een beetje slag en vallen ze mooi over haar schouders heen. Haar huid is ietwat bleek maar wel egaal, en daarom meestal erg mooi. Haar ogen zijn grijzig, die opvallen vanwege haar bleke huid, maar altijd overtroffen worden door haar opvallende haren. Ze draagt meestal leuke kleding, die in de mode zijn en vaak redelijk duur zijn. Ze houdt ervan om met mooie kleding rond te lopen en haar schoenen collectie, is ontzettend groot.
    Likes/hates: Ze houdt er erg van om te lezen en dat vooral in haar eentje, op haar kamer. Ze zit graag in haar eentje om na te denken en helemaal tot rust te komen, terwijl ze ook graag bij haar vrienden is of in een drukke groep. Ze haat het om in een drukke stad te lopen, vooral omdat ze dan niet weet waar ze moet kijken en ze contstant het gevoel heeft dat ze beroofd wordt, en daarom altijd haar tas stevig beet heeft.
    Extra's: ga ik bedenken.
    Vriendje: Santana heeft niet vaak een vriendje, omdat ze nog zo lang mogelijk vrijgezel wil zijn. Ze kijkt natuurlijk wel naar jongens, flirt met hen maar het komt nooit verder dan dat.


    Big girls cry when their hearts are breaking