Ik geloof wel dat ik die gevonden heb, ja. Ik kwam hem toevallig tegen toen ik met een "vriendin" had afgesproken, hij is was toenmalige vriendje. En meteen toen ik hem in zijn ogen keek was er een klik. Niet te omschrijven eigenlijk. We hebben die dag ook flink wat aangekloot, maar we waren dronken en stoned. Vanwege die "vriendin" besloten we vrienden te blijven. Ik sprak hem pas weer toen ik hoorde dat het uit was, ik belde hem om naar een reden te vragen. We spraken af voor de aankomende zondag, waar heel toevallig dat meisje bij was, zijn ex-vriendin dus. Zij wilde dat hij bleef, en hij wilde mij naar huis brengen toen ik naar huis moest. Dus hij reedt met mij mee, en we hadden vertraging door een steekpartij in de tram waar wij in zaten. Toen hebben we daarna afscheid genomen. De volgende twee dagen kwam hij ook weer, en de tweede dag vroeg hij me. Hij is voor mij mijn ware, de liefde van mijn leven en mijn beste vriend. En ik ben zijn prinsesje.
Ik heb nooit eerder gedacht dat ik de ware gevonden had, de gevoelens waren dan ook heel snel weg, maar nu word het alsmaar beter en beter.
We'll still love each other, forever and always. <3