• Haajii, ik heb nu een beetje n kutklusje, een PB sturen naar alkle mensen die een Abo hadden op één van mijn vele onafgemaakte story's met 'Sorry, maar de story gaat neit door...' en blablablaaaa...
    En ik moet telkens opnieuw PBen, telkens iets aanpassen omdat het anders niet mag.
    Toen kwam ik op het idee om net als hotmail, een PB te kunnen sturen en dat je gewoon n komma of een spatie tussen de usernames kan doen en het dan naar meerdere tegelijk kan versturen.

    Goed/slecht idee?
    Voor/tegen?
    Belangrijker nog: Geef argumenten! Waarom wel/niet?!

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja maar je vriendenlijst is vol op 100 stuks. Het is best veel werk om iedereen dan te verwijderen, niet je echte vrienden maar we de rest en dan nieuwe mensen toe te voegen (cat)
    Ik vind 100 mensen om te spammen nog best veel hoor :P Of er moet een optie komen waarin je alleen gemeenschappelijke vriend tegelijkertijd kan mailen, vrienden die elkaar allebei als vriend hebben. Dat zou nog wel redelijk zijn.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik vind 100 mensen om te spammen nog best veel hoor :P Of er moet een optie komen waarin je alleen gemeenschappelijke vriend tegelijkertijd kan mailen, vrienden die elkaar allebei als vriend hebben. Dat zou nog wel redelijk zijn.


    Ja!


    Your make-up is terrible