• Haajii, ik heb nu een beetje n kutklusje, een PB sturen naar alkle mensen die een Abo hadden op één van mijn vele onafgemaakte story's met 'Sorry, maar de story gaat neit door...' en blablablaaaa...
    En ik moet telkens opnieuw PBen, telkens iets aanpassen omdat het anders niet mag.
    Toen kwam ik op het idee om net als hotmail, een PB te kunnen sturen en dat je gewoon n komma of een spatie tussen de usernames kan doen en het dan naar meerdere tegelijk kan versturen.

    Goed/slecht idee?
    Voor/tegen?
    Belangrijker nog: Geef argumenten! Waarom wel/niet?!

    Junns schreef:
    ik vind het wel een goed idee maar kun je dan niet om het spammen tegen te gaan een maximum van bijv. 5 in een keer doen?
    Lees mijn vorige reactie.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan heeft het nog geen zin, want dan kunnen ze alsnog spammen. En geloof me, het is zeker niet overbodig. Als opeens heel quizlet een heleboel pb's krijgt met; 'Lees mijn story, hij is vet leuk, en ohja, wil je ook een reactie achterlaten en een kudo geven?' dan kun jij toch ook begrijpen dat dit op grote schaal gaat gebeuren? We moeten het zo leuk mogelijk houden op quizlet, en aangezien de meeste mensen spam niet leuk vinden is hiervoor gekozen.

    Dan kunnen de modjes nog veel werk krijgen aan alleen al in mijn GB kijken want daar stikt het van dat soort shit T_T
    Meestal zeg ik dan van 'Pas maar op, iemand anders zou je zo aan geven bij de mods...' -Plat-

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dan kunnen de modjes nog veel werk krijgen aan alleen al in mijn GB kijken want daar stikt het van dat soort shit T_T
    Meestal zeg ik dan van 'Pas maar op, iemand anders zou je zo aan geven bij de mods...' -Plat-
    Mja, ik geef ze altijd aan bij de mods. Ik ben daar echt niet van gediend.
    Er wordt trouwens pas wat aan gedaan als je het aangeeft, want in principe is het verboden, maar sommige users vinden het niet erg.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mja, ik geef ze altijd aan bij de mods. Ik ben daar echt niet van gediend.
    Er wordt trouwens pas wat aan gedaan als je het aangeeft, want in principe is het verboden, maar sommige users vinden het niet erg.

    Uhuhu, no way dat ik voor m'n plezier alle gastenboeken na ga kijken op Q 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Uhuhu, no way dat ik voor m'n plezier alle gastenboeken na ga kijken op Q 8D

    Please? 8D

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Please? 8D

    Het is goed met jou.. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mja, ik geef ze altijd aan bij de mods. Ik ben daar echt niet van gediend.
    Er wordt trouwens pas wat aan gedaan als je het aangeeft, want in principe is het verboden, maar sommige users vinden het niet erg.

    Eigenlijk moet je dan zeggen als je echt gemeen wilt doen:
    'Ik zou maar oppassen! Ieder ander zou je aangeven bij de mods!'
    Hij/zij:
    'Sorry! Dat wist ik niet! Ik zal het niet meer doen!'
    Jij:
    'Ik heb me bedacht, ik geef je aaaan!'
    -Klikt op melden-

    Dat zou pas leuk zijn... -Plat-

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Het is goed met jou.. :')

    Alleen mijn GB dan, het zijn maar 339 pagina's? =3

    Er is al veel keer dit voorgesteld en telkens om dezelfde reden afgewezen: Spam.


    your eyes are like stars in the night.

    Maak gewoon een nieuw hoofdstuk bij je story waarin je vertelt dat je stopt, dan krijgen al je abo's automatisch een bericht in hun echte mailbox. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Eigenlijk moet je dan zeggen als je echt gemeen wilt doen:
    'Ik zou maar oppassen! Ieder ander zou je aangeven bij de mods!'
    Hij/zij:
    'Sorry! Dat wist ik niet! Ik zal het niet meer doen!'
    Jij:
    'Ik heb me bedacht, ik geef je aaaan!'
    -Klikt op melden-

    Dat zou pas leuk zijn... -Plat-


    oeh dat ga ik een keer doen XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dan kunnen de modjes nog veel werk krijgen aan alleen al in mijn GB kijken want daar stikt het van dat soort shit T_T
    Meestal zeg ik dan van 'Pas maar op, iemand anders zou je zo aan geven bij de mods...' -Plat-

    Klik jij maar gewoon op de meldknop (:

    Weetje, ik heb een beter idee. Dat je alleen naar meerdere vrienden tegelijk kan verzenden, niet naar users die niet in de vriendenlijst staan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Weetje, ik heb een beter idee. Dat je alleen naar meerdere vrienden tegelijk kan verzenden, niet naar users die niet in de vriendenlijst staan.
    Dat werkt niet, want je kunt in principe iedereen toevoegen als je vriend, het maakt niet uit of ze jou ook toevoegen of niet :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat werkt niet, want je kunt in principe iedereen toevoegen als je vriend, het maakt niet uit of ze jou ook toevoegen of niet :P


    Ja maar je vriendenlijst is vol op 100 stuks. Het is best veel werk om iedereen dan te verwijderen, niet je echte vrienden maar we de rest en dan nieuwe mensen toe te voegen (cat)


    Your make-up is terrible