• Hoi!

    De deugd verstandigheid ligt tussen impulsiviteit en besluiteloosheid. Klinkt logisch toch?

    Maar waartussen ligt zelfvertrouwen dan? Ik heb onzekerheid en arrogantie..?

    En bij doorzettingsvermogen..?

    Alvast bedankt ^^

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 15:30 ]

    Goh, de eerste twee zijn volgens juist, maar doorzettingsvermogen... Uhm, tussen opgeven en slechte verliezer. D: Oké, ik ben hier niet goed in...


    Only losers can act the way you do

    Somnium schreef:
    Goh, de eerste twee zijn volgens juist, maar doorzettingsvermogen... Uhm, tussen opgeven en slechte verliezer. D: Oké, ik ben hier niet goed in...

    Ja, maar dat zijn geen deugden :s En een deugd is 1 woord, 'snel opgeven' is dus geen deugd ><

    Zo lastig! Annick en ik kwamen op dezelfde deugden uit als bij zelfvertrouwen, maar dat klopt ook niet helemaal.

    luiheid en Utopisten. (die laatsten streven naar een ideaal wat niet te berijken is?)

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Ja, maar dat zijn geen deugden :s En een deugd is 1 woord, 'snel opgeven' is dus geen deugd ><

    Zo lastig! Annick en ik kwamen op dezelfde deugden uit als bij zelfvertrouwen, maar dat klopt ook niet helemaal.
    Oh, oké xd


    Only losers can act the way you do

    Gepassioneerd zijn en opgeven?
    Ik heb er geen idee van (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zelfvertrouwen ligt tussen narcisme en minderwaardigheidscomplex ofzo?
    Doorzettingsvermogen ligt tussen gemakzucht en perfectionisme?


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Zelfvertrouwen ligt tussen narcisme en minderwaardigheidscomplex ofzo?
    Doorzettingsvermogen ligt tussen gemakzucht en perfectionisme?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik heb uiteindelijk

    zelfvertrouwen; onzekerheid en arrogantie
    doorzettingsvermogen; luiheid en obsessief

    gedaan