• nou mijn nichtje kwam vandaag dus thuis met haar nieuwe vriendje. nou zoo nieuwsgierig als ik ben gaf ik hem meteen een benjijwelgoedgenoegvoormijnnichtje interview. nou hij had een ketting om met het teken van de hels angels erop. ik vroeg hem erna en hij zie dat hij het van zijn pa gekregen had,als ode aan HUN bende. met andere woorden zijn pa is lid van de hels angels.

    BAM!

    ik mog hem meteen niet meer....

    BoyOfLove schreef:
    Het betekend niet meteen dat hij een Hells Angel is, maar misschien ook grote respect heeft voor zijn vader. En als hij het wel is, dan moet je maar actie ondernemen

    Wat een onzin, actie ondernemen :'D Ik lach me een ei uit.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mijn stief oom zit ook bij een moterbende haha, maar gelukkig niet bij de hells angels.. Nou ja bende noem ik het niet waar hij zit oh hij zit gewoon op een moterclub, maar ddie hebben ook van die stoere jassjes aan


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ben ik de enige die niet weet over welke bende het gaat?
    Maar bed boys zijn cooowl!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zelf zou het ook een beetje eng vinden, gewoon wat je over die mensen hoort enzo.


    ailoveejoee.

    haha, niet beoordelen op afkomst hè? :p
    Maar, ik begrijp het.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik begrijp het wel,maar zoals ze zeggen het is zijn vader niet hem. En de verdedigt uw nichtje als ze haar lastig vallen,wees gerust. Dus ik zou nu niet direct zeggen dat je hem niet meer mag, want je oordeelt misschien veel te vroeg.

    Genius schreef:
    Het is zijn vader die erin zit, hij niet :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    o_o


    Don't dream your life, live your dreams.

    het is verder wel een leuke jongen hoor. en misschien hebben juilie gelijk,ik oordeel ook te vroeg.

    Ach, waarschijnlijk is het toch tijdelijk, Hells Angels zijn verkapte rednecks, en we weten allemaal dat rednecks homo's in de ontkenning zijn :Y)

    Genius schreef:
    Het is zijn vader die erin zit, hij niet :'D


    Daar ben ik het helemaal mee eens!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.