• Een versje voor de meest arrogantste jongen op mijn school

    Iedereen is mooi, dus hou je arrogante bek maar en steek die in de stront.
    Loop niet zo te kritiseren, iedereen is prachtig omdat ze anders is, en anders zijn is iets wat jij mist.
    Jij bent ordinair, passé en zonder flair. Je haar kan dan wel prachtig zijn, maar als persoon ben jij hélémáál niet fijn.
    Je mag dan wel mooie groene ogen hebben, maar daar heb je geen goede bedoelingen mee, en hé, ze zijn niet zo mooi.
    Je kan dan wel knap zijn, best wel goed gebouwd en absoluut niet klein.
    DUS ROT OP F*CKING ROTZAK


    Sorry voor mijn taalgebruik. Ik moest dit effe kwijt *zucht*.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    van die populaire rot kinderen die alles denken te zijn, Hate them.:@

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 12:42 ]

    Average schreef:
    van die populaire rot kinderen die alles denken te zijn, Hate them.:@


    Stomme gast. Zit de hele tijd te doen alsof anderen heel lelijk zijn en hijzelf heel knap..
    Ik heb zin om hem een mep te verkopen, voila.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Silvertress schreef:
    (...)

    Stomme gast. Zit de hele tijd te doen alsof anderen heel lelijk zijn en hijzelf heel knap..
    Ik heb zin om hem een mep te verkopen, voila.

    oeh, ik wil meedoen.

    oehh!!! ik ken dat gevoel zoooooo goed....!!
    haat aan al die huppelkutten en hupellullen op school!!!!(6)(6)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Average schreef:
    (...)
    oeh, ik wil meedoen.


    Neem een bijl mee. (duivel)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb zo'n hekel aan die arrogante jongens die knap zijn, en daardoor denken dat ze helemaal geweldig zijn en alles kunnen flikken. En natuurlijk lopen alle meisjes als schoothondjes achter hun aan(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan die arrogante jongens die knap zijn, en daardoor denken dat ze helemaal geweldig zijn en alles kunnen flikken. En natuurlijk lopen alle meisjes als schoothondjes achter hun aan(cat)


    Precies!


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Average schreef:
    van die populaire rot kinderen die alles denken te zijn, Hate them.:@

    Precies


    effort never betrays you

    Ach, ik ken genoeg jongens die heel knap zijn, maar zó arrogant. Maar ik kan wel echt met ze lachen. ;$


    It's time to be happy again.

    haat die mensen die doen
    alsof de 'onpopulaire'
    lelijk & raar sijn ofso.

    Haha, ik prik daar meestal zo doorheen. Die arrogantie is meestal maar een dunne laag waar je makkelijk doorheen komt als je weet hoe. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell