Naam(hele): Shirley Everson
Leeftijd: 16
Geslacht: Meisje
Soort: Boomnimf
Persoonlijkheid: Shirley is éen van de ''beste vriendinnen'' van Solange(als haar 'maker' dat goed vind ) en heeft altijd een megafoon(en mobiel) bij zich
Ze is verslaaft aan sms'sen en doed dat dna ook erg vaak(naar zowat iedereen,zelfs mensen die ze amper kent,ze heeft iedereens nummer op een of andere manier ).
Goede Eigenschappen: Eerlijk(meestal), is eigenlijk best wel slim, heeft geluk bij spelletjes(zoals bijv. lotterlij enz)
Slechte Eigenschappen: Wat egoïstisch, onhandig, laat zich makkelijk ompraten ,flapuit ,eigenlijk best onzeker maar dat laat ze niet merken
Likes: in de spotlight staan, de baas zijn, roddelen, sms'sen, shoppen, feesten, sterrentjes(op kleren) en bloemen
Hates: Drukte(soort van), Mensen die Frenky haten of pijn doen, genegeerd worden , lang wachten , onvolwassen mensen , als jongens gelijk naar bed willen
Beste vak(ken): Maatschappijen Economie
Slechste vak(ken): Scheikunde
Uiterlijk: tatatataaaa
Levenswens: Beter dan Solange worden .......'Ik bedoel; ik wil graag de Politiek in!'
Extra: Ze heeft een Gremlin-achtig huisdier(genaamt: Frenky) dat tegen alles en iedereen aanrijd ....Maar Shirley schaamt zich voor hem en laat hem altijd buiten,wat hij niet erg vind
Is het erg als ik ook gelijk een jongen maak? want zoveel zijn er nog nie
Naam(hele): Lucas Kershaw
Leeftijd: 18(hij is een keer blijven zitten)
Geslacht: Man
Soort: Alien,nou hij komt gewoon van een andere planeet maar ziet er normal uit
Persoonlijkheid: Soms denken mensen dat Lucas eigenlijk een meisje had moeten zijn,hij houd erg van shoppen en 'aard-dingetjes',hij verzamelt allemaal assosoiers(hoe je dat ook schrijft haha ).
Goede Eigenschappen: Vriendelijk, vaak vrolijk,
Slechte Eigenschappen: Heeft soms 'meisjesachtige' trekjes, snel beledigt , oordeelt snel
Likes: Golfen, shoppen, uitgaan, foto's maken, dansen, gezelligheid
Hates: Modder, zand, lezen, nat worden, mensen die niet genieten van het leven, insecten(behalve lieveheersbeesjes)
Beste vak(ken): Drama
Slechste vak(ken): Gym en Natuurkunde
Uiterlijk: Hierzo!
Levenswens: Zo lang mogelijk gelukkig zijn en een gezin stichten.
Ik hoop dat je er wat aan heb
Lama,lama... Duck!