• Ik lees het overal op internet en snap er niks meer van.
    Het schijnt dat Dahvie Jessi verkracht heeft toen hij 19 was (7 jaar geleden) (of niet want de filmpjes op youtube zijn best nieuw) en ze zegt dat ze BloodOnTheDanceFloor en Jefree Star persoonlijk kent.

    Heeft Dahvie Vanity (BOTDF) nou wel of niet die Jessi Slaughter verkracht?
    En heeft zij nog haar Youtube account?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 17:54 ]

    Ik ken al die mensen niet. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie zijn dat?(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ken alleen Jefree Star, die andere niet (nerd)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Hij heeft Jessi Slaughter verkracht?

    HAHA dat kind is 9 :') Ik neem aan dat hij geen 2-jarigen verkracht? Ik denk dat het gewoon een vage internetroddel is.


    BAM!

    Dat geloof ik niet. Dahvie is te goed voor haar. 8D En zij kent hun persoonlijk? Lammenielage! Zo'n klein kind..


    Alis volat propriis.

    Rosyln schreef:
    Wie zijn dat?(nerd)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Jeffree Star en Dahvie Vanity (Blood On the Dance Floor) zijn artiesten. En dat kind is blijkbaar een aandachttrekster o:


    Alis volat propriis.

    Omg, dat kind heeft aandacht te kort ofzo? Wat moet Dahvie Vanity, een volwassen man / artiest, met een kind van 11 (geen idee hoe oud ze is). Volgens mij is toch alles gelogen als je dit bekijkt: Jessi Slaughter Lied To A Nation

    Whispers schreef:
    Dat geloof ik niet. Dahvie is te goed voor haar. 8D En zij kent hun persoonlijk? Lammenielage! Zo'n klein kind..

    Zeker weten, hij is veel en veel te goed voor d'r.
    Loveless schreef:
    Omg, dat kind heeft aandacht te kort ofzo? Wat moet Dahvie Vanity, een volwassen man / artiest, met een kind van 11 (geen idee hoe oud ze is). Volgens mij is toch alles gelogen als je dit bekijkt: Jessi Slaughter Lied To A Nation

    Ze lijkt dan soms wel 14 ofzo, maar ik denk ook echt niet dat Davhie háár wil..

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 19:27 ]