• Ik zoek dus nog rollen voor mijn nieuwe story over Seth Clearwater.
    Het gaat over een meisje, die is gedumt door een jongen waar ze heel erg van hield. De jongen in kwestie heeft iets gedaan wat geen enkel meisje hem ooit zou vergeven. Ze zweert de jongen uit haar leven, en negeert elke jongen die ze tegen komt.
    Op de een of andere manier komt ze Seth dan tegen, en dan gebeurt er nog wel wat ^^

    Dus, ik heb wat rollen in de aanbieding:

    Hoofdrolspeelster, Broer van de hoofdrolspeelster, Beste vriendin Hoofdrolspeelster, 54 Verwende wijven van school, Of als je zelf nog iets leuks weet mag dat natuurlijk ook.

    Als je een rol wilt, vul dit dan eventjes voor me in:

    Voornaam:
    Achternaam:
    Rol:
    Uiterlijk -Foto niet verplicht, wel handig-:
    Karakter:
    Kenmerken: -staat degene ergens bekend om? Snel dronken worden, stelkens het zelfde vragen, een bepaald stopwoordje hebben. Dit bijv. Bedenk iets leuks ^^-
    Hobby's:
    Extra's: -Wil je nog iets extra's vertellen?-


    Dankje!
    X Dragoste a.k.a Meggy

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 19:18 ]


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    voornaam ember
    achternaam rosberg
    rol hoofdrolspeelster
    karakter lief-onzeker/een liefde voor dieren-snel verliefd-praat niet snel
    uiterlijk http://www.sodahead.com/fun/so-you-wanna-be-a-scene-girl/blog-182479/?link=ibaf&imgurl=http://www.scenegirl.cz/wp-content/uploads/2008/05/scene_girls_02.jpg&q=scene%2Bgirl
    kenmerken heeft een liefde voor dieren kan uren in het bos doorbrengen

    Geen idee, maar ik wil wel een melding(krul)


    A line is a dot that went for a walk.

    Voornaam:Silvy
    Achternaam:Jackson
    Rol:Verwend wijf :)
    Uiterlijk -Foto niet verplicht, wel handig-:Silvy is 1m75, heeft een Tattoo op haar onderrug en een navelpiercing waar ze erg trots op is.
    Karakter: Silvy is een druk persoon die altijd in het middelpunt van de belangstelling staat. Ze heeft een grote mond en zegt altijd haar gedacht waardoor ze bitchy overkomt. Ze is de populairste van school en dat allemaal omdat ze enorm veel pronkt met haar vaders geld. Silvy is dol op mensen uit lachen en commentaar geven.
    Kenmerken: -staat degene ergens bekend om? Snel dronken worden, stelkens het zelfde vragen, een bepaald stopwoordje hebben. Dit bijv. Bedenk iets leuks ^^-Achter elke zin zegt Silvy goosh. Van waar ze het heeft, weet ze zelf niet echt.
    Hobby's:Thai-box en Kickbox.
    Extra's: -Wil je nog iets extra's vertellen?-Haar moeder is 5 jaar geleden gestorven aan longkanker.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 15:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Voornaam: Enora
    Achternaam: Shephard
    Rol: ik wou hoofdrol doen maar is al bezet vriendin hoofdrol dan, mag ik inprent van Collin worden?
    Uiterlijk : Enora heeft bruin opgeknipt gekruld haar. ze heeft bruine ogen en een lieve lach. ze is 1m62 en slank gebouwd.
    Karakter: Enora is een lief meisje dat heel gek kan doen met haar vriendinnen. Als iemand iets zegt wat haar niet aanstaat reageert ze meteen waardoor sommige mensen haar arrogant vinden. Ze lacht ook heel veel en durft wel eens een grap uit te halen met haar vrienden.
    Kenmerken: Enora danst heel de dag. Haar ouders worden er soms gek van maar ze zijn wel heel trots op haar.
    Hobby's: Ze heeft tot haar 14de ballet gedaan en is daardoor heel lenig. Nu doet Enora Jazz en Hiphop op redelijk hoog niveau.
    Extra's: Enora heeft een zusje van 3 jaar Als dat de leeftijd van Claire is, Sara. Haar ouders zijn Peter en Jenny Shephard. Haar vader is leerkracht in Forks High School en haar moeder is danslerares, zo heeft Enora haar talent ontwikkelt.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Beste vriendin is bezet ^^
    Over de hoofdrolspeelster wil ik graag nog even nadenkn, gewoon omdat het hele verhaal om haar gaat draaien natuurlijk ^^

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 19:32 ]


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them