• De tijden die ik met mijn pleegzus had. Laat ik vanaf het begin beginnen.
    Ik heb dus een pleegzus. Een jaar of drie geleden kwam een meisje onze winkel binnen, die echt ontzettend op een jongen leek.
    Wel, mijn moeder, overgevoelig dat ze is, kreeg medelijden met haar omdat haar moeder dood was en haar vader in de gevangenis zat. Ze regelde wat stuff en tada, ik had een pleegzus.
    Ze woonde niet bij ons maar kwam in de vakanties en weekenden. Ik ging ook vaak bij haar op bezoek, ze woonde in een leefgroep. Daar deed ik vanalles, niet verkeerd denken, gewoon leuke dingen. We gingen vaak 's avonds, in de weekenden dat ze niet bij ons was, ''touren''. Dan reden we uren rond 's avonds met iedereen van de leefgroep en het was hartstikke gezellig. Ze is echt een van degene waarmee ik de meeste lol heb gehad.

    Het contact werd eigenlijk minder, omdat mijn moeder dacht dat ze een bad influence had op mij. Ik mocht niet meer met haar omgaan, en ze kwam niet meer in de weekenden of in de vakanties. Best ***

    En dat wou ik even mededelen haha, ik zit er best mee. Heeft iemand nog zoiets, van ‘fuck, dat mis ik best’?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik zou toch proberen je moeder te overhalen om haar, bijvoorbeeld, één keer in de maand te zien. Je mag een goede vriendin niet zomaar laten gaan.
    Ik mis mijn kleutertijd, dat leventje zonder zorgen. (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    De gesprekken die ik heb met een goeie vriend.. hij woont niet naast de deur :P
    Maar ik heb vaak goeie en leuke gesprekken met hem..
    Maar, dat is wat minder geworden sinds die een vriendin heeft...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erg voor je D:
    En ik heb helaas ook vrienden en vriendinnen die ik nu nog nauwelijks spreek.


    effort never betrays you

    Amistad schreef:
    De gesprekken die ik heb met een goeie vriend.. hij woont niet naast de deur :P
    Maar ik heb vaak goeie en leuke gesprekken met hem..
    Maar, dat is wat minder geworden sinds die een vriendin heeft...

    Ai... Ik ken het.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik mis de leuke tijden met mijn ex..


    -

    Mijn oma. Ik was vroeger elke week wel bij haar en deed een hoop met haar. Maar doordat ze opnieuw getrouwd was met een man die mijn vader niet mocht, is het contact helaas verbroken. Ik heb haar nu ook al iets van 4/5 jaar niet meer gezien. Ik heb zelfs gehoord dat ze is verhuisd en een ander nummer heeft. Zeer ***.

    Kan jij er trouwens niet met je moeder over praten? Vertellen dat ze geen slechte invloed heeft en vragen of ze het niet kan bewijzen. Zoals dat je cijfers bijvoorbeeld goed blijven wanneer je met haar omgaat of zo? (:

    Magikal schreef:
    (...)
    Ai... Ik ken het.


    Echt kut hea?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    Ik mis de leuke tijden met mijn ex..


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Heb medelijden.xxx


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse