• Ohmijnmotherducking...iets!!!!!!!!

    Mijn vriend komt EINDELIJK weer naar Nederland! Eindelijk zie ik hem weeeeeer!
    19 Januari komt hij aan (hij vertrekt de 17e vanuit Nieuw Zeeland) en blijft hier tot 17 Februari, de maand waarin we drie jaar samen hebben! <3
    Omg, omg, omg,omg! Ik kan niet wachten! <3
    Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen, verdomme!
    (Heb hem al sinds Februari niet meer gezien.)

    En omdat Q zo belangrijk is voor mij mogen jullie dit vreugdelijke nieuws met mij delen!

    [Nog meer mensen zoiets dergelijks te vertellen? Anders ben ik weer fout bezig volgens de regels, geloof ik ... .]

    Voor de nieuwsgierigen: Zo ziet mijn vriend eruit.
    Foto 1
    Foto 2
    Foto van ons samen

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 19:13 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Nou, we kwamen samen toen we 16 waren en mochten pas zover reizen toen we 18 waren ... dus ze hadden al bijna 2 jaar om aan het idee te wennen dat hij wel eens zou kunnen komen. Toen het écht zo was dat hij hierheen kwam vonden ze het natuurlijk wel spannend en waren ze een beetje bang voor wat er zou gebeuren als het niet goed zou gaan (hij sliep meteen al de volle maand bij ons), maar ze waren wel enthousiast.
    En vanaf het eerste moment zijn ze eigenlijk gek op hem (al durfde hij pas na 2 dagen ofzo echt naar beneden en erbij te gaan zitten ... hij is nogal op zichzelf en dan natuurlijk helemaal rond 'enge/nieuwe' ouders.) en heeft mijn vader zelfs gezegd dat als hij ooit mijn hand vraagt, hij nu al een ja heeft gekregen. :'D
    Nee, mijn ouders en zus en de rest van mijn hele familie, vriendenkring enz. enz zijn allemaal gek op hem en/of vinden ons goed bij elkaar passen. Ik heb wat dat betreft gewoon ontzettend veel geluk gehad. :D

    Ah zo positief allemaal, leuk!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik dacht dat je het over Sniklaas had n.n
    Maar ot; YAY! Da's echt super voor je ;D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe hij d'r uit ziet :') Als het niet teveel gevraagd is ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    You know my opinion ^^ And you know my requests :Y)


    Life is hard and then we die

    C0RPSE schreef:
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe hij d'r uit ziet :') Als het niet teveel gevraagd is ^^.


    Er staat een foto van ons samen in mijn fotoboek. ^^

    En ik heb een vrij recente foto van hem ... even zoeken.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 19:06 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    PUKKELxDING schreef:
    Wat? Trouwen met Sam? Maar ik dan (huil) Dan verlies ik mijn beide playbuddies (huil)

    We gaan gewoon in Iran ofzo trouwen, daar mag je toch meerdere vrouwen hebben 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Foto 1
    Foto 2


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Sniper schreef:
    (...)
    We gaan gewoon in Iran ofzo trouwen, daar mag je toch meerdere vrouwen hebben 8D
    Maar wel een trio huwelijk he? Want ik kan niet zonder jullie allebei, je weet zelluf :$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar wel een trio huwelijk he? Want ik kan niet zonder jullie allebei, je weet zelluf :$


    En mijn Val dan? En jouw Fedor?
    Iemand moet toch het vuil buiten zetten? :'D

    Gewoon één dikke ... idk the word, orgie huwelijk by lack of anything better? 8D

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 19:16 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hij lijkt wel een beetje op een Maori :') Gezien zijn getinte huidskleur.


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Hij lijkt wel een beetje op een Maori :') Gezien zijn getinte huidskleur.


    Zijn moeder is Russisch, zijn vader Aziatisch met daarin een mengelmoes van van alles. (:
    Hoewel hij erg Russische trekken in zijn houding en bouw/zelfs gezicht heeft zie je het er toch niet heel erg van af. Hoewel, nu hij harder traint en z'n gezicht wat slanker is vind ik het toch wel meer opvallen ... de randen worden ruwer. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    En mijn Val dan? En jouw Fedor?
    Iemand moet toch het vuil buiten zetten? :'D

    Gewoon één dikke ... idk the word, orgie huwelijk by lack of anything better? 8D
    Ja oke, die dan ook. Handje vol. Maar dan zijn wij wel de baas in huis, verduuuuuurie.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja oke, die dan ook. Handje vol. Maar dan zijn wij wel de baas in huis, verduuuuuurie.


    Wat nou wij? Ik ben de Meesteres! 8D
    Jeweettoch! (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Zijn moeder is Russisch, zijn vader Aziatisch met daarin een mengelmoes van van alles. (:
    Hoewel hij erg Russische trekken in zijn houding en bouw/zelfs gezicht heeft zie je het er toch niet heel erg van af. Hoewel, nu hij harder traint en z'n gezicht wat slanker is vind ik het toch wel meer opvallen ... de randen worden ruwer. (:

    Het is wel een mooie jongen, tho' Hij lijkt me aardig (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rosyln schreef:
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
    Ik ben helemaal blij voor je!