• Ohmijnmotherducking...iets!!!!!!!!

    Mijn vriend komt EINDELIJK weer naar Nederland! Eindelijk zie ik hem weeeeeer!
    19 Januari komt hij aan (hij vertrekt de 17e vanuit Nieuw Zeeland) en blijft hier tot 17 Februari, de maand waarin we drie jaar samen hebben! <3
    Omg, omg, omg,omg! Ik kan niet wachten! <3
    Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen, verdomme!
    (Heb hem al sinds Februari niet meer gezien.)

    En omdat Q zo belangrijk is voor mij mogen jullie dit vreugdelijke nieuws met mij delen!

    [Nog meer mensen zoiets dergelijks te vertellen? Anders ben ik weer fout bezig volgens de regels, geloof ik ... .]

    Voor de nieuwsgierigen: Zo ziet mijn vriend eruit.
    Foto 1
    Foto 2
    Foto van ons samen

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 19:13 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    De een noemt het puur toeval, de ander het lot. ^^
    Om een lang verhaal kort te houden .... We hebben elkaar via een forum leren kennen, waar ik zijn msn vandaan haalde in de veronderstelling dat hij iemand anders was ... en zie nu het resultaat. 8D

    Haha, inderdaad :'D Da's ook eigenlijk echt wel toeval :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Haha, inderdaad :'D Da's ook eigenlijk echt wel toeval :'D.


    Jaaa, zat ik daar heel vrolijk 'Ja, jij bent toch die en die met die tats? Is het nog gelukt met het laten verwijderen van die ene?' en hij 'Nee, ik heb geen tats ... ' en toen ik weer 'Ja, maar jij rookte toch dat en dat merk?' en hij weer 'Nee, ik rook niet' ... en toen had ik zoiets van 'Huh, wie de fuck ben je dan want volgens mij verwar ik je met iemand.' en zo zijn we aan de praat geraakt en klikte het vanaf moment één en waren we binnen een paar dagen allebei stapelverliefd op elkaar. ^-^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Kan hij Nederlands?
    Omf, ik wil ook zó graag naar Nieuw-Zeeland, alleen maar omdat 'The Lord Of The Rings' er opgenomen is.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Somnium schreef:
    Ik dacht even dat je het over Sinterklaas had door die 'Hij komt' haha.

    Maar echt vet voor je! Ik ben heel blij voor je _O_


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    I am soooooo happy for you and yet I envy you so much. (flower)


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat leuk voor je!! :)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heigl schreef:
    Kan hij Nederlands?
    Omf, ik wil ook zó graag naar Nieuw-Zeeland, alleen maar omdat 'The Lord Of The Rings' er opgenomen is.


    Nee, alleen Engels en Russisch. (Hij is een Rus van oorsprong, is ook in Siberië geboren en heeft daar tot ongeveer zijn 14e gewoond.) (:
    Maar wie weet komt dat nog wel als we ervoor kiezen om NL te gaan wonen, i.p.v ergens anders in Europa. Hij 'wil' de taal alleen leren als hij er echt gaat wonen, omdat hij dat anders nutteloos vind. Lol.
    En hij vind Nederlands als een of andere serie van geklik klinken, haha. :'D
    Is zo grappig als hij nadoet hoe het voor hem klinkt. :'D

    Ik ga ergens volgend jaar naar Nieuw Zeeland. ^^
    Haha, ga je mee? :P

    Sniper schreef:
    I am soooooo happy for you and yet I envy you so much. (flower)


    Thank you, darling! You don't have to envy me, theres always King Buttplug with his never ending love! (flower)
    (En anders trouw ik wel met je en begin ik gewoon een hele harem!)

    en blergh, mijn ctrl toets is kapot, nu moet ik 'm steeds los wrikken met een pen omdat hij blijft hangen. -.-

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 18:11 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    @ Above: Ghaha. My time will come, I'm sure :] En tot die tijd ga ik gewoon vet emo doen ofzo.
    En nu ga ik the weakest link kijken :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Echt super voor je! :')


    hoi, jij bent leuk.

    Wat? Trouwen met Sam? Maar ik dan (huil) Dan verlies ik mijn beide playbuddies (huil)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wat? Trouwen met Sam? Maar ik dan (huil) Dan verlies ik mijn beide playbuddies (huil)


    Ik zei harem, dus daar hoor jij ook bij liefste.
    En als we dan genoeg leden hebben begin ik een hoerenhuis met jullie! ... Eh winkel bedoel ik. ^-^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Thank you, darling! You don't have to envy me, theres always King Buttplug with his never ending love! (flower)
    (En anders trouw ik wel met je en begin ik gewoon een hele harem!)

    en blergh, mijn ctrl toets is kapot, nu moet ik 'm steeds los wrikken met een pen omdat hij blijft hangen. -.-

    Ik ga mee! (krul)
    Ik vind het altijd leuk om buitenlanders onze taal horen te horen praten! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    (...)
    Ik ga mee! (krul)
    Ik vind het altijd leuk om buitenlanders onze taal horen te horen praten! ^^


    Nou, als hij echt probeert Nederlands te spreken (Je kent het wel, woord voor woord de zin uitleggen en herhalen tot het ongeveer lukt) dan vind ik het ontzettend schattig. Gewoon té leuk en lief. <3

    Maar als hij het gaat voordoen hoe het op dagelijkse basis klinkt ga je echt plat, want dat lijkt net een mengeling van hoe voor ons Russisch en Arabisch weer klinken of iets dergelijks. :'D
    Of een zwaar dronken, agressieve Donald Duck die alleen nog maar kan sissen zonder dat je er nog woorden uit kan halen is me ook wel eens opgevallen ... .


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Als ik vragen mag -als je hier niet op wil antwoorden of dergelijke, maakt niet uit hoor^^-
    Wat vonden je ouders er eigenlijk van?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Als ik vragen mag -als je hier niet op wil antwoorden of dergelijke, maakt niet uit hoor^^-
    Wat vonden je ouders er eigenlijk van?^^


    Nou, we kwamen samen toen we 16 waren en mochten pas zover reizen toen we 18 waren ... dus ze hadden al bijna 2 jaar om aan het idee te wennen dat hij wel eens zou kunnen komen. Toen het écht zo was dat hij hierheen kwam vonden ze het natuurlijk wel spannend en waren ze een beetje bang voor wat er zou gebeuren als het niet goed zou gaan (hij sliep meteen al de volle maand bij ons), maar ze waren wel enthousiast.
    En vanaf het eerste moment zijn ze eigenlijk gek op hem (al durfde hij pas na 2 dagen ofzo echt naar beneden en erbij te gaan zitten ... hij is nogal op zichzelf en dan natuurlijk helemaal rond 'enge/nieuwe' ouders.) en heeft mijn vader zelfs gezegd dat als hij ooit mijn hand vraagt, hij nu al een ja heeft gekregen. :'D
    Nee, mijn ouders en zus en de rest van mijn hele familie, vriendenkring enz. enz zijn allemaal gek op hem en/of vinden ons goed bij elkaar passen. Ik heb wat dat betreft gewoon ontzettend veel geluk gehad. :D

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 18:32 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell