• heee, ik weet niet of dit hier moet maar okay. nou ik weet dat laxeerpillen best verkeerd zijn om af te vallen. maar een vriendin & ik overwegen het toch om te doen. we willen graag om de dag maar 1 laxeerpil gebruiken, plus veel water te drinken. ik heb gehoord dat als je teveel pillen neemt & weinig water drinkt, je darmen lui worden en je uitgedroogd raakt. geld dit het zelfde als je om de dag 1 laxeerpil neemt & veel water drinkt? & heeft iemand hier evaring mee? xxx

    Sorry, maar waarom in for jesus christ, zou je dat willen doen? Je krijgt daar spijt van, -kuch- doos.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    het probleem is, echt afvallen hou ik niet lang vol. ik doe alles eraan maar ik heb het gevoel dat ik nooit mn best doe en dat ik niks afval. daardoor ga ik me down voelen en ga ik toch wel weer ongezond eten. ik weet dat pillen helemaal niet de beste oplossing is, maar om de dag 1 pil en veel water drinken kan toch helemaal niet zoveel kwaad? en aan die pillen kan je makkelijk komen, je gaat gewoon naar de kruidvat ofso en zegt dat je moeder last heeft van haar buik enso en je krijgt ze mee. + ik weet niet eens zeker of ik het doe. x

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 21:06 ]

    Oké dit is echt een afrader, laxeerpillen is niet voor afvallen gemaakt, en sowieso kun je beter gaan afvallen door gezond te gaan eten en water te drinken, en te sporten. (ook al word je van sporten en het begin op de weegschaal niet dunner, omdat je spieren zwaarder worden.) maar het is veel beter voor je lichaam dan laxeermiddelen. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 21:05 ]


    Everything is worse without music.

    Reticent schreef:
    (...)
    Ga naar een willekeurige drogist en je krijgt het gewoon mee.

    Dat is niet waar, je moet 16+ zijn wil je ze meekrijgen, en echt waar ze vragen naar je ID.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gewoon 3 maaltijden per dag en water, binnen een paar dagen is het dan al minder. Als je niet alles gaat eten wat dan los en vast zit.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cannibal schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, je moet 16+ zijn wil je ze meekrijgen, en echt waar ze vragen naar je ID.

    niet, een vriendin van mij heeft al een pakje gekocht.
    ze kreeg t gewoon zo mee toen ze zei dat haar moeder last had van haar buik.

    xEspana schreef:
    het probleem is, echt afvallen hou ik niet lang vol. ik doe alles eraan maar ik heb het gevoel dat ik nooit mn best doe en dat ik niks afval. daardoor ga ik me down voelen en ga ik toch wel weer ongezond eten. ik weet dat pillen helemaal niet de beste oplossing is, maar om de dag 1 pil en veel water drinken kan toch helemaal niet zoveel kwaad? en aan die pillen kan je makkelijk komen, je gaat gewoon naar de kruidvat ofso en zegt dat je moeder last heeft van haar buik enso en je krijgt ze mee. x

    Je zou poging 1 echt nog eens moeten overwegen. Geloof me, op een gegeven moment geeft het je echt een bevredigend gevoel van 'yes, het is me gelukt' en bovendien ook nog op een gezonde manier. Als ik hard loop of zwem geeft dat me een tevreden gevoel en als je je die zelfdiscipline aanleert dan kom je echt een heel eind. Het gaat niet alleen om het afvallen, maar ook een gezonde leefstijl. In mijn geval is dat hard nodig: ik zit de hele dag achter een pc voor school en gym niet meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cannibal schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, je moet 16+ zijn wil je ze meekrijgen, en echt waar ze vragen naar je ID.

    Was dat maar zo.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    xEspana schreef:
    (...)
    niet, een vriendin van mij heeft al een pakje gekocht.
    ze kreeg t gewoon zo mee toen ze zei dat haar moeder last had van haar buik.

    Het hoort niet, ze zijn verplicht je legitimatie te vragen.
    maarja net zoals bij Alchol en Sigareten word dat inderdaat bij somige winkels niet gedaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niet doen! Laxeermiddelen zijn slecht voor je, er zijn veel gezondere manieren om af te vallen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En dan komt er een slotje op mijn topic omdat ik vraag naar tips om GEZOND af te vallen, dat zou mensen aanzetten tot anorexia. Sorry hoor, maar dan mag hier ook wel een slotje op.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    En dan komt er een slotje op mijn topic omdat ik vraag naar tips om GEZOND af te vallen, dat zou mensen aanzetten tot anorexia. Sorry hoor, maar dan mag hier ook wel een slotje op.

    topic's over afvallen warom volgens mij zowiezo wel verboden..,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xEspana schreef:
    het probleem is, echt afvallen hou ik niet lang vol. ik doe alles eraan maar ik heb het gevoel dat ik nooit mn best doe en dat ik niks afval. daardoor ga ik me down voelen en ga ik toch wel weer ongezond eten. ik weet dat pillen helemaal niet de beste oplossing is, maar om de dag 1 pil en veel water drinken kan toch helemaal niet zoveel kwaad? en aan die pillen kan je makkelijk komen, je gaat gewoon naar de kruidvat ofso en zegt dat je moeder last heeft van haar buik enso en je krijgt ze mee. + ik weet niet eens zeker of ik het doe. x


    Je moet gewoon volhouden. Denk je echt dat je je goed gaat voelen als je die pillen gaat nemen? Het enige wat je doet is je lijf uit balans brengen - op een negatieve manier - en een pillenverslaving ontwikkelen. Echt, gewoon NIET doen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    trouwens, met die pillen moet je alsnog gezond eten en veel bewegen. anders werkt het ook niet.
    de meeste mensen denken, ik slik laxeerpillen dus ik kan eten wat ik wil. maar dat is ook niet zo. dus als je tog gezond moet blijfen eten, waorm zou je dan laxeerpillen nemen, het gaat inderdaat sneller maar is wel 10x zo slecht voor je.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    okay jullie hebben mischien wel gelijk, maar van elke keer dat proberen en proberen word ik down, omdat ik juist zo graag mn buik weg wil hebben. en had gelezen dat laxeerpillen best snel werken.. en als je er voorzichtig mee omgaat het helemaal niet zo super gevaarlijk is. ik zie wel dat ik doe, mischien probeer ik t nog 1 keer en als t daarna niet lukt.. x