Fobilariteit schreef:
(...)
Stél ik was nou van plan om hier te blijven, dan had ik me echt wel bij bijvoorbeeld voorstel-topics dan anders gedragen en me de gewoontes aanwennen van Quizlet, net als andere mensen van Girlscene dat denk ik ook wel zouden doen. (:
Aiiit (:
Poseidon schreef:
(...)
Dus, omdat ze bot reageren op GS ga jij hier niet weg en wil jij geen ruzie voorkomen? Op Quizlet krijg je inderdaad voorsteltopics maar niet gelijk van kanker op, ofzo. Trouwens, Girlscene zit anders in elkaar dan Quizlet en hebben hun daar ook hun eigen manier van handelen en daar kan jij in je eentje, of zelfs met een hele groep, niet tegen op. Dus laat het gaat meis, je bereikt er niks mee. (;
1. Heb jij het topic op GS gelezen? Zo niet, kun je beter ook weg uit het topic ;x Zowel, aiit (:
2. Nou, dan vind ik de manier van handelen daar heel raar. Als iemand in real zich aan je voorstelt zeg je toch ook niet tegen hem/haar dat hij/zij kan opkutten?
3. Ik zit hier, omdat hun hier zitten, en zolang het topic niet gesloten is blijf ik (: Jij zit hier ook nog steeds, dus dunno.
4. En nee, hier krijg je ook geen kanker op. Daarmee bedoel ik, als hun hun gewoontes van GS hierheen halen krijg je wel kanker op reacties.
ofzo. Pff, pech. laat ook maar. T'is goed zo ;p
I live for the applause, you will die for it.