• Oh my god,ik had gehoord dat er een vrouw van een 7-ling bevallen is.Hoe veel pijn zou ze hebben gehad&what the fuck,ze zal nu wel een dikke vetkwab-buik hebben x'D

geloven jullie het trouwens?O:

Lalalalalalalala.

Stel je voor. Je hebt zo op je 13 eerste keer seks gehad. Je bent van plan om het te verzwijgen voor je ouders, omdat je bang bent dat ze kwaad gaan zijn, en dan blijkt het dat je zwanger bent van een 7-ling Ö xD

whahahaha oh my god x']

Lalalalalalalala.

Het kan ook zijn dat ze met verschillende mannen naar bed is geweest,,, En dat daar die 7-ling is uit ontstaan

Het kan ook zijn dat ze met verschillende mannen naar bed is geweest,,, En dat daar die 7-ling is uit ontstaan

Haha, nee dat kan niet! Want anders zou het geen "ling" zijn, hoor. Denk ik :8

Lijkt me onwaarschijnlijk. Wel heel creatief bedacht. :'D

blame the bully.

omg wat nou als je dat nie verwacht en maar 1 baby-bedje hebt :S

when words fail, music speaks.

Kom je zes wiegjes tekort. :'D

blame the bully.

Het zou best kunnen. :'DD

-

Jhuaa waarom het niet geloven? ^^
    Ik geloof het dus ;D

-

-medelijden-
    god... ik wil gewoon niet weten hoeveel pijn ze heeft gehad xD
    ik wil áls ik überhaupt kinderen krijg een tweeling krijgen.
    maar ik ga denk wel adopteren xD

Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

heb ik gelezen was in Egypte volgens mij en ze had al 3 dochters heeft ze plots 10 kinders Ö

Dan leg je ze op de grond of in de hondenmand xD

Da kan zeker je moet eens kijken wat er allemaal gebuird hier een kind die zat verkeerd in mekaar bijv het hoofd op de plaats bij de arm en zo iets allemaal dan is dat eene nog nietss XD

...

Gosh,, moet ze elke dag zeven luiers verversen o_O Tegen de tijd dat ze klaar is met de laatste heeft de eerste zich alweer beplast o_O

Frankly my dear, I don't give a damn.

Een menselijk lichaam is er toch niet echt voor gemaakt om 7 baby's te dragen ;.;?

They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

Gosh,, moet ze elke dag zeven luiers verversen o_O Tegen de tijd dat ze klaar is met de laatste heeft de eerste zich alweer beplast o_O

De kringloop des kinderontlasting,
    It Never Stops!

They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?