• De punt van haar 28 1/2 cm toverstok, uit eikenhout gemaakt, maakte een kleine draai. Ze sprak haar toverspreuk uit, genaamd: ''Liefde als toveren.'' Haar das met de kleuren: Geel en rood, wapperde mee met de hevige wind, die haar haren ook op en neer liet gaan. De flonkeling van het kaarslicht weerkaatste in haar ooghoeken en de roze golf van magie verscheen uit haar toverstok. De golf vormde een hartvormig geheel toen het op zijn hoogste was van de kamer, hij loste op in kleine witte glitterjes, die neer vielen als sneeuw. Haar mond hoeken krulde op en haar toverstok liet ze neer zakken.


    Het wordt een romantisch verhaal.

    Wat ik zoek:
    Heel veel Tovernaars en heksen
    één beste vriendin
    Courtesan
    twee vijanden
    Cannibal en KLIKNIET
    tovernaars en heksen uit verschillende afdelingen
    Kyorugi, Cannibal, Courtesan, Sphere en Fabrique


    Informatie:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam: doopnamen bijvoorbeeld
    Afdeling:
    Uiterlijk: sowieso een foto, beschrijving er graag bij
    Toverstok:
    Patronus:
    Kenmerken: Geen karakter maar: Om welke onhandige/leuke/grappige/stomme dingen diegene bekend staat, bijvoorbeeld: Het laten ontploffen van de huisdieren van Slytherinns
    Crush: Dit hoeft niet, maar het mag. Niet iedereen Draco, dat kan toch niet
    Extra: Niet verplicht, maar wel leuk
    Titel:

    Geen karakter? Nee inderdaad: Geen karakter.
    Ik wil de personages meer zelf verzinnen, dan dat ik me aan het karakter moet houden. (krul)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 18:12 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Beste vriendin
    Voornaam: Samantha
    Achternaam: Heartlet
    Volledige naam: Samantha Amanda Maria
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk: Samantha heeft donkerblonde haren waar een lichte krul in zit. Haar haar kom tot net onder haar schouderbladen en heeft een rode gloed als het nat is en de zon er op schijnt. Haar ogen zijn hazelkleurig en de tonen die overheersen liggen aan de lichtval. Ze heeft volle, lichtroze lippen. Ze is ongeveer 1.76 meter lang en kan niet klagen over haar figuur. Ze is niet extreem slank, maar heeft gewoon een mooi figuur.
    Toverstok: 27.5 centimeter, gemaakt van kersenhout met een kern van een haar uit de staart van een eenhoornhengst.
    Patronus: Tijger
    Kenmerken: Geen karakter maar: Ze heeft ooit eens het ondergoed van Snape opgehangen in de grote zaal. Het was een dare, eentje die haar nog de aardige moeite kostte. Ook heeft ze ooit een ware ijsoorlog ontketend aan de tafel van Gryffindor, ze schoot per ongeluk een lepel ijs tegen Fred aan. Eigenlijk staat ze vooral bekend omdat ze onhandig is. Zo heeft ze ooit de inktpot op Anderling haar bureau omgegooit, over alle papieren die daar dus lagen. Ook is ze ooit eens gestruikeld en in het meer beland, recht voor het zicht van de gehele klas, niet alleen uit haar afdeling, maar ook uit Slytherin. Dat was een feest natuurlijk. De keer dat Fred en George expres haar boek in de fik hadden laten vliegen, in de bieb nog wel, is ook iets wat ze niet snel zal vergeten, ze krijgt het dan ook vaak te horen.
    Crush: Ik zou zeggen Olivier Plank, maar die is waarschijnlijk toch al van school af, dus dan geen (nerd)
    Extra: Mensen noemen haar altijd Samantha als ze haar net ontmoeten, maar binnen enkele weken wordt dat al Sam of Sammie. Dat is dan ook waar ze beter naar luistert dan naar haar volle naam. Soms krijg je dan van die situaties, dat ze niet op haar naam reageert, of heel verbaast 'Ja?' zegt.
    Titel: Parable of the heart -was alles wat ik kon verzinnen ;x-

    Ik wil hem sowieso volgen, want je verhalen zijn awesome :9~ Dus stuur mij een berichtje als hij er is :Y)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 14:42 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Informatie:
    Rol: Beste vriendin (maar als het nodig is gewone vriendin of meisje uit andere afdeling)
    Voornaam: Liz
    Achternaam: McChase
    Volledige naam: doopnamen bijvoorbeeld Elizabeth Michelle
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk: sowieso een foto, beschrijving er graag bij Liz is een meisje van ongeveer 1.74. Ze heeft een lichte huid, maar niet doorschijnend of melkflessenwit. Haar wangen hebben altijd wel een roze/rode kleur en haar haren zijn blond en vallen tot iets over haar schouders. Het is meestal los, en het is stijl van zichzelf maar af en toe krult Liz het nog wel eens. Ze heeft groene ogen, met een bruinige tint, omlijst met een volle rand wimpers. Haar lippen zijn niet heel vol maar wel heel erg mooi van vorm en zijn van nature lichtroze/rood. Ze is slank maar niet extreem dun en heeft een normale bh cup. Ze is heel knap om te zien en veel jongens vallen voor haar maar zelf heeft ze dat niet door. Liz
    Toverstok: 29,5 kersenhout. eigenlijk zijn het 2 dunne takjes met elkaar versmolten die om elkaar heen zijn gedraaid, maar bij het handvat is het gewoon recht. Het hart bevat het bloed van een dode eenhoorn. Wat heel zeldzaam is aangezien niet veel eenhoornen sterven.
    Patronus: Een jachtluipaard.
    Kenmerken: Geen karakter maar: Om welke onhandige/leuke/grappige/stomme dingen diegene bekend staat, bijvoorbeeld: Het laten ontploffen van de huisdieren van Slytherinns Ze staat bekend om haar onhandigheid, ze valt snel op de gang, en veel jongens vinden het dan ook leuk om haar te laten struikelen en daarna op te vangen, wat veel meiden jaloers maakt. Ze is ooit een keer meegeslingerd door de beukwilg en toen in het zwarte meer beland en glijd regelmatig uit over plassen.
    Ook heeft ze een erg droge humor, als ze soms een grap maakt zou er niemand zijn die lacht, behalve diegene die hem vat. Ook staat ze bekend dat ze eigenlijk nergens bang voor is. Haar weddenschap met een jongen die dacht grappig te zijn, is uitgelopen, dat zij een enorme reuzentarantula moest verzorgen op de slaapzaal wat veel meiden afschrok maar zij heeft hem gewoon goed verzorgt en zelfs op haar arm laten lopen.
    Crush: Dit hoeft niet, maar het mag. Niet iedereen Draco, dat kan toch niet Carlo Kannewasser
    Extra: Niet verplicht, maar wel leuk Vroeger toen ze met haar vader meeging naar zijn werk wat op het ministerie van toverkunst was, is ze zelf ooit op onderzoek uitgegaan. Ze is beland bij de bewakers van de zaal waar tovenaars terecht werden gesteld, de Dementors. De mensen van het ministerie waren net op tijd, om haar te redden van de kus des doods, maar sindsdien is ze nooit helemaal meer de oude geworden. Veel mensen denken dat de dementor een klein stukje van haar ziel heeft meegenomen en dat dat zo haar duistere kant verklaard. Maar weinig mensen weten dit.
    Titel: Pearl of the broomstick -zoals je weet, ik ben hier slecht in.-

    laat me weten wanneer hij er is:9~

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 15:12 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    @ jullie twee.

    Bedankt voor het invullen, maar ik meld niet. # problemen mee gehad.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zet je het wel in dit topic? (nerd) Want daar heb ik nu toch een abo op, dus dan zie ik het hier wel ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    oke.
    wel in het topic?
    @Courtesan. hoe kan je abo nemen op topic's?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    @ courtesan

    Doe ik, maar ik heb meer rollen nodig. (:

    @ Sphere

    Ja doe ik. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sphere schreef:
    oke.
    wel in het topic?
    @Courtesan. hoe kan je abo nemen op topic's?


    Als je een reactie zet kiezen voor 'notificaties bij elke reactie na mijn bericht' (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    En mag ik nog een vijand invullen? :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    En mag ik nog een vijand invullen? :9~


    Jep. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ga ik ook nog wel doen^^ als het mag


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Rol: vijant
    Voornaam: Cassidy
    Achternaam: Noway
    Volledige naam: Cassidy Scarlett Mitchy Noway
    Afdeling: Zwaderich
    Uiterlijk: Cassidyheeft groote groene ogen, die altijd mooi zijn opgemaakt. Ze heeft een helle lichte huid waardoor haar volle lipen goed duidelijk worden. Cassidy heeft zwart lang haar dat in laagjes naar voren is geknipt. Ze is 1,70 lang en is dun geboud.
    Toverstok: Walnoot Toverstok, 32.4 cm van walnoothout met als kern drakenhartenbloed
    Patronus: Draak
    Kenmerken: Cassidy staat bekend om haar ''ik ben belangrijker dan andere'' uuidrukking.
    Crush: Cassidy heeft geen Crush. ze vind vooral zichzelf geweldig en word liefer aanbid, dan dat ze dat zelf doet.
    Extra: Cassidy heeft met al bijna alle jongens van heel zweinstein en ook daarbuiten, het bed gedeelt. Iets wat ook algemeen bekend is. Maar ondanks dat liggen er nog genoeg jongens aan haar voeten.
    Titel:Liefde als toveren, -sorry ben daar heel slecht in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Santana is een ontdekkende heks. Ze vindt graag eigen toverdranken uit en ze probeert allerlei nieuwe spreuken uit, hoe fout ze ook zijn.
    Verschillende leerlingen zitten met een probleem, ze krijgen het niet voor elkaar om hun crush verliefd op hen te maken. Santana kan zelf ook wel wat hulp gebruiken in de liefde, aangezien haar crush haar nog steeds niet ziet zitten. Dus gaat ze aan de slag, ze duikt de boeken in en met allerlei fratsen ontwikkeld ze een liefdesspreuk. Ze noemt de spreuk: ''Liefde als toveren.'' Ze spreekt de spreuk uit over de leerlingen die haar hulp nodig hebben en over zichzelf. Het maakt je extreem aantrekkelijk, aardig en perfect om verliefd op te worden. Maar niet elke spreuk kan goed aflopen, voor echt liefde bestaat waarschijnlijk niet eens een toverspreuk. Liefde maakt hen extreem blind, zodat ze hun echte zorgen vergeten.


    De verhaallijn. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    .. Ik wil hem nu stiekem heel graag lezen ;x Like, nu ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rol:
    Voornaam: Lily
    Achternaam: Johnson
    Volledige naam: Lily Mary Johnson
    Afdeling: Ravenclaw
    Uiterlijk: http://15.media.tumblr.com/tumblr_ks48esikRN1qz8a9zo1_500.jpg
    Lily heeft blond halflang haar met een slag erin. Een paar sproetjes op haar neus. En is 1.70 m lang. Ze heeft bruine ogen en ze draagt over het algemeen alleen mascara.
    Toverstok: Haagbeuk, 26 cm, kern van drakenhartbloed
    Patronus: Lynx
    Kenmerken: Ze is heel slim en ze is goed in zwerkbal.
    Crush: Fred Wemel
    Extra: Speelt in het zwerkbalteam als zoeker.
    Titel:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vijand
    Voornaam: Liliana -roepnaam Lilly-
    Achternaam: Corvin
    Volledige naam: Lilliana Arianna Archadia Corvin
    Afdeling: Slytherin
    Uiterlijk: Lilly heeft lange, zwarte haren, die stijl zijn en tot haar middel vallen. Het is in mooie lagen geknipt en het glanst heel erg. Haar ogen zijn een diep lichtgrijs en vallen op in contrast met haar donkere haren. Ze is een natuurlijke schoonheid en houdt er dan ook niet van om zichzelf helemaal op te plamuren. Ze heeft lange benen en dat weet ze, wat er voor zorgt, dat ze ze showt als ze de kans heeft.
    Toverstok: 26 cm, gemaakt uit meidoorn hout met een kern van drakenhartenbloed.
    Patronus: Vos
    Kenmerken: Het bekendste staat ze toch wel om het afbranden van de banners van de andere afdelingen in de grote zaal, zodat alleen die van Slytherin bleef hangen.
    Crush: Die heeft ze niet. Ze vindt, dat anderen maar crushes op haar moeten hebben. Tenminste, zo doet ze zich voor. Stiekem heeft ze een crush op Blaise Zabini.
    Extra: Ze heeft een zusje op Zweinstein, die totaal het tegenovergestelde is van haar. Zowel in karakter als in uiterlijk, als in afdeling. Dit kan voor nogal wat botsing tussen de twee zusjes zorgen, zoals knallende ruzies in de gangen van Zweinstein.
    Titel: Parable of the heart (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.