• Ik zocht vandaag in de Saturn de film The Unborn. Dus ik zoek het rekje met de horror genre op, en echt waar dat was gewoon damn lachwekkend! Ik moest overal springen om over de DVD's heen te kijken anar de bordjes met de genres. Komt het ergste van alles, ik kijk heel de tijd enkel naar de bordjes niet naar de dvd's die er staan. Op gegevenmoment ik zie maar niks dus ik spring 'E..ie.' was alles wat ik zaqg. Dus ik blijf maar springen en springen, ineens zie ik mensen echt zo naar me kijken van 'Wtf?' maar ik spring door zie ik eindelijk dat bordje 'Erotiek' Zow ik ging door de grond mensen niet meer normaal! Ik snel de Saturn uitgelopen heb ik de film nog niet.

    Maar ff Back to the point!
    Ik heb die film niet gezien, maar vanwegen mijn idee dat ik voortaan mijn story's ga afmaken, leek het me slim om even één story te beginnen over totaal iets anders. Horror, ik heb er wel vaker Stand Alones over geschreven en ik vond het heel leuk om te doen! Dus lijkt een horrorfilm me een goede start. Ik heb zelf geen flauw idee waar The Unborn over gaat, ik heb enkel de trailer in de Saturn kunnen kijken voordat mensen zoiets hadden van 'Wtf? Waarom staat dat KIND daar naar te kijken?'
    En die trailer heeft mij op een idee gebracht:
    "Juliet is 19, ze woont net op zichzelf. Haar ouders hebben nooit iets om haar gegeven en is daarom ver van hun vandaan gaan wonen, ook ver weg van haar vrienden. Daardoor heeft ze niemand om zich heen. Ineens krijgt ze braak aanvallen, hoge koorts en haar spieren lijken soms wel verdooft. De ene dag voelt ze zich vreselijk en heeft ze het allenmaal terwijl ze de dag daarop zich geweldig voelt. Juliet krijgt een rare droom, een schim vertelt haar 'The devil whants to born, he wants to born now!' Die droom blijft terug keren.
    Hoewel het praktisch omogelijk is om zwanger te zijn gezien ze nog maagd is gaat ze er toch van uit, iets zegt haar dat ze het niet mag laten weghalen, ze weet niet wat. Ze heeft hulp nodig, ze vertrouwt iedereen. Ze wil meteen op zoek naar een vriendje die haar wil helpen, liefde laat haar koud.
    Maar vertrouwt ze wel de goede mensen?
    Wat als de "Devil" geboren word?
    Waarom wil ze het "kind" houden?'


    Story is nog niet gestart, ik wil je best waarschuwen als de story online staat, maar ik ga je niet bij ieder hoofdstuk waarschuwen, dus als je het leuk vind neem Abo.


    Ff terug naar het begin verhaal, kijken mensen jou ook raar aan als jij n Dvd zoekt? -Plat-

    Doen.
    Sowieso houd ik van story's met onbekende personen en horror is weer eens iets anders dan liefde.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.