• Ja...
    Hoe heet dat programma, van een hele tijd geleden, van Nickelodeon wat werd gepresenteerd door Patrick en nog een man...
    Dan gaan ze naar een school toe, naar een klas om daar mee te praten, leuke dingen te doen...
    weet iemand dat?
    Help!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik herken het wel, maar ik vond het dom. ;d Ik weet de naam ook niet.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nee, geen idee. Misschien kun je het ergens op de site van Nickelodeon of in een biografie van Patrick vinden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hihi met sisi of Supernick is het enige dat in mij opkomt. :3


    Let the Night embrace you

    Solita schreef:
    Hihi met sisi of Supernick is het enige dat in mij opkomt. :3


    They fell in love, didn't they?

    geen idee xd


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Square schreef:
    Nee, geen idee. Misschien kun je het ergens op de site van Nickelodeon of in een biografie van Patrick vinden?


    he-le-maal niets kunnen vinden


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    De Ballen? Geen idee... Misschien iets met SuperNick ofzo?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    > Verplaatst naar Media.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    SuperNick toch?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Was het niet iets met ontbijt piet want dat deden ze wel iemand wakkermaken een onmtbijt maken en wat leuks doen met de klas

    BraceFaceB schreef:
    geen idee xd


    effort never betrays you

    We kennen Patrick allemaal als presentator op Nickelodeon. Je hebt hem kunnen zien in de programma’s ‘Op de stoep bij…’, ‘De ballen’ en hij presenteert natuurlijk ’SuperNick’ samen met Terence! Maar dat is lang niet alles. Patrick’s eerste rol was in 'Goede Tijden Slechte Tijden'; daarin speelde hij Morris Fischer. En hij heeft ook in 'Zoop', de serie gespeeld, namelijk in de rol van Mike!

    Dat is alles wat ik erover heb kunnen vinden. Miscchien staat 't er bij (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    We kennen Patrick allemaal als presentator op Nickelodeon. Je hebt hem kunnen zien in de programma’s ‘Op de stoep bij…’, ‘De ballen’ en hij presenteert natuurlijk ’SuperNick’ samen met Terence! Maar dat is lang niet alles. Patrick’s eerste rol was in 'Goede Tijden Slechte Tijden'; daarin speelde hij Morris Fischer. En hij heeft ook in 'Zoop', de serie gespeeld, namelijk in de rol van Mike!

    Dat is alles wat ik erover heb kunnen vinden. Miscchien staat 't er bij (:


    Jap, dat heb ik ook gevonden. maar volgens mij is dat het niet. x]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."